Witam,
Niecały rok temu zostawił mnie chłopak. Jego wyznanie bardzo mnie zabolało , ponieważ powodem rozstania był brak miłości z jego strony. Byliśmy zgodną parą, więc nie miał żadnych innych pretekstów. Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie to, że zostawił mnie gdy byłam w kiepskim stanie psychicznym. Miałam ciężki semestr: 6 dodatkowych przedmiotów do odrobienia w wyniku przenosin z innej uczelni, w dodatku studiuję trudny kierunek na prestiżowej uczelni technicznej, więc nawet bez tych różnic byłoby ciężko. Nowe otoczenie, zamartwianie się czy podołam temu wszystkiemu sprawiło , że miałam nawet problemy ze snem z powodu nerwów. Zbliżała się sesja, więc jeszcze bardziej się stresowałam. Ale dobrze mi szło i zapowiadało się , że naprawdę wszystko ułoży się po mojej myśli. Pod koniec byłam już bardzo przemęczona i właśnie wtedy mnie zostawił. Tego już nie uniosłam. Załamałam się psychicznie i nauka poszła w siną dal.To był ogromny cios w moją samoocenę, bo to już drugie moje rozstanie z tego powodu. Przestało mi zależeć na czymkolwiek-poddałam się. Całe szczęście zdążyłam zaliczyć większość przedmiotów w sesji letniej. Całe wakacje miałam depresje i nic nie uczyłam się do poprawek we wrześniu- nie dałam rady. Byłam w zbyt fatalnym stanie, negatywne myśli mnie wykańczały, w dodatku zaczęłam grzebać w przeszłości analizując to wszystko, i zaczęły mnie gnębić traumatyczne wspomnienia z 2 pierwszych związków, które były bardzo toksyczne (miałam 17 lat).Akurat wtedy zaczęłam sobie uświadamiać jak bardzo siebie skrzywdziłam przez nich. Poczucie bycia przegranej i niegodnej miłości sprawiło, że jedyne co mi się chciało to tylko umrzeć. W rezultacie po wrześniu udało mi się przejść do następnego semestru, bo miałam niezaliczone tylko 3 wykłady, z których mogłam wziąć warunki. Ale niestety wciąż odkładając wizytę u specjalisty, twierdząc , że samo mi przejdzie rezultat jest taki , że mam prawie cały semestr do powtórki i masę długów na uczelni. W dodatku przez to wszystko p