pozwolić, aby chłopak pokrył koszty wspólnych wakacji?? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » pozwolić, aby chłopak pokrył koszty wspólnych wakacji??

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 17 ]

Temat: pozwolić, aby chłopak pokrył koszty wspólnych wakacji??

Witam Was wszystkie,

to mój pierwszy post tutaj, zalogowalam się, bo od kilku dni mam problem ale jednocześnie jestem najszczęśliwsza na świecie!!!

poznałam niedawno chłopaka, z którym niestety widzieliśmy się tylko kilka razy, ponieważ studiuję w Polsce a on mieszka i pracuje w Anglii, ale oboje pragniemy dalej kontynuować naszą znajmość, tym bardziej, że ja kończę studia za 2 miesiące i wybieram się do Londynu na rok:-D

kontaktujemy się z Tymonem prawie codziennie mailowo i na skypie, a gdy widzieliśmy się ostatni raz w świeta wielkanocne Tymon powiedział, że chciałby zabrać mnie na wakacje do Włoch!!! byłam tak podekscytowana i zaniemówiłam z wrażenia, jednak musiałam odpowiedzieć, że niestety nie mogę pojechać ponieważ nie stać mnie na taką wyprawę, kończę studia i dopiero będę szukać pracy a nie chcę również naciągać moich rodziców na dodatkowe koszty. Tymon jednak powiedział, żebym się niczym nie przejmowała i że on już wszystko obmyślił i bardzo bardzo chciałby abym  z nim pojechała!! ja powtórzyłam mu, że raczej to nie jest możliwe, choć bardzo bym chciała, to wtedy on stwierdził, że jak mam się lepiej czuć, to jak rozpocznę pracę w anglii to wtedy bede mogła mu się jakoś odwidzięczyć, ale same wiecie jak to będzie, wtedy to pewnie on by nic ode mnie nie wziął.....

Ach, dziewczyny, ja nie wiem co mam robic!!! Jestem niezależną kobietą i lubię czuć swobodę i wydawać moje pieniądze i wiem, że jeżeli teraz się zgodzę to będę czuć pewnego rodzaju zobowiązania, może trochę poczucie zależności, wyrzuty sumienia, że jadę na jego koszt i stres przed dodatkowymi wydatkami...z drugiej strony przyjaciółka zaoferowała mi pożyczkę, wiem, że wspólne wakacje będą pięknym przeżyciem i mogłoby to być początkiem czegoś naprawdę wspaniałego

zastanwiałam sie nad tym, czy może zaproponować jakieś inne rozwiązanie, np. wakacje w polsce gdzieś niedaleko w miłym miejscu...hmhm, nie wiem...

a może po prostu się nie przejmować tym i jechać, a potem w anglii jakos mu się odwdzięczyć...

ja nie wiem, ponieważ nie byłam już w związku prawie 3 lata i nie wiem, jaki początek naszej znajomości będzie najlepszy, czy wyraźnie pokazać mu mój punkt widzenia i zaproponować własne rozwiazanie czy poddać się i pozwolić mu poczuć się dobrze w roli sponsora...

będę Wam bardzo wdzięczna za pomoc, wiem, że to nie jest sprawa życia i śmierci i nie jest aż tak tragiczna, ale naprawdę nie wiem co robić i zamiast koncentrować się na pisaniu pracy mgr ciagle o tym myślę

dziękuję raz jeszcze

pozdrawiam

Kasia

Reklama
Zobacz podobne tematy :

2 Ostatnio edytowany przez yvette (2009-04-22 15:08:20)

Odp: pozwolić, aby chłopak pokrył koszty wspólnych wakacji??

Świetnie Cię rozumiem, ponieważ ja też mam w sobie taką "Zosię Samosię" i staram się żyć na własny rachunek. Nie czułabym się komfortowo jadąc do Włoch z facetem, z którym widziałam się tylko kilka razy na jego koszt.
Na Twoim miejscu skorzystałabym z pożyczki od koleżanki albo rzeczywiście zaproponowałabym mu wyjazd w jakieś urokliwe miejsce w Polsce. W końcu podróże są po to, żeby się z nich cieszyć, a nie zamartwiać "długiem wdzięczności" wink

... Mam serce w ogniu i niewiele mam w tym życiu czasu, by żałować czegoś...

REGULAMIN Forum Netkobiety.pl - przeczytaj smile

3

Odp: pozwolić, aby chłopak pokrył koszty wspólnych wakacji??

Zgadzam się  z wypowiedzią powyżej. Faktycznie mogłabyś się czuć zobowiązana wobec tego chłopaka a z tego co piszesz to nie znacie się jeszcze na tyle długo abyś całkowicie swobodnie mogła się czuć na wyjeździe opłaconym przez niego. Włochy to nie wątpliwie piękne i kuszące miejsce ale dobrym pomysłem jest abyś zaproponowała mu jakieś wakacje w Polsce. W końcu ładnych miejsc nie brakuje smile a poza tym nie ważnie gdzie się spędza wspólne wakacje ale ważne z kim i ważne by móc nacieszyć się sobą smile)

Reklama

4

Odp: pozwolić, aby chłopak pokrył koszty wspólnych wakacji??

na takim etapie znajomośxci jak Twoja nie przyjęłabym takiej propozycji.

jeśli chcesz wiedzieć coś o mnie, to coś Ci zdradzę.
miłość dla mnie to huśtawka, która stoi w równowadze.
bo chcę Cię z każdą wadą. Nic nie zmienię.

mój narkotyku, mój tlenie. < 3

5

Odp: pozwolić, aby chłopak pokrył koszty wspólnych wakacji??

Ja też nie chciałabym takich wakacji na których bym myślała o zobowiązaniach, jak pisze Oazuu nie przyjęłabym takiej propozycji.

Reklama

6

Odp: pozwolić, aby chłopak pokrył koszty wspólnych wakacji??

Chyba zbyt wczesnie na takie zobowiazania finansowe, dla ciebie i dla niego. On moze byc wielkoduszny i moze byc dla niego naturalne zafundowac tobie taki pobyt, bo go stac, ale chyba lepiej dla was bedzie, jesli nie zgodzisz sie na taki uklad.

"Milsza mi niebezpieczna wolnosc, niz bezpieczna niewola."

7

Odp: pozwolić, aby chłopak pokrył koszty wspólnych wakacji??

Dziewczyny, dlaczego nie pozwolicie sobie na odrobinę szaleństwa? Byłam w czsie studiów z kimś, kto naprawdę mógł sobie pozwolić na o wiele więcej niż ja, ale byłam zbyt dumna, żeby przyjmować drogie prezenty czy nieustannie jeździć na drogie urlopy, na które mnie nie było stać. Dopiero jak rozpadł się mój związek doszyłam do wniosku, że moja postawa była trochę śmieszna, bo przecież skoro ten facet mnie kochał  to chciał sie dzielić ze mną wszystkim. Przecież byliśmy razem, bo było nam dobrze, rozumieliśmy się i kochaliśmy. Teraz jestem singielką i korzystam z każdej okazji, na którą mam ochotę. Stwierdziłam, że liczy sie moje szczęście i dobra zabawa, w końcu nie w każdym związku liczy się tylko miłość...
Na Twoim miejscu pojechałabym na ten urlop. Tymona na pewno ucieszy to, że będzie mógł spędzić z Tobą czas.

8

Odp: pozwolić, aby chłopak pokrył koszty wspólnych wakacji??
smutnabetty napisał/a:

w końcu nie w każdym związku liczy się tylko miłość...

Oczywiście, że nie w każdym. Mimo wszystko uważam jednak, że w związku to właśnie miłość jest najważniejsza. Ja również uważam, że w życiu człowiek powinien dobrze się bawić, ale jeżeli coś jest niezgodne z moimi przekonaniami, wtedy jest mi naprawdę ciężko o dobrą zabawę. Mam wrażenie, że podobnie ma autorka postu wink
Można również wspaniale się bawić w Polsce bądź za własne pieniądze w towarzystwie świetnego mężczyzny, a na szaleństwa i fundowanie sobie drogich wycieczek jeszcze będą mieli czas. Ale to tylko moje zdanie wink Tak naprawdę Kasia napisała też o opcji "złotego środka" - pożyczki od koleżanki. Czy to nie jest najlepsze wyjście, tak, by nie rezygnować z wyjazdu i pozbyć się wątpliwości? wink

... Mam serce w ogniu i niewiele mam w tym życiu czasu, by żałować czegoś...

REGULAMIN Forum Netkobiety.pl - przeczytaj smile
Odp: pozwolić, aby chłopak pokrył koszty wspólnych wakacji??

I ja dopisuje się do opinii, że jeżeli ktoś chce być niezależny finansowo, to powinien sam za siebie płacić

"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."
? Paulo Coelho

10

Odp: pozwolić, aby chłopak pokrył koszty wspólnych wakacji??

Ja tam z moim chłopakiem na drugim spotkaniu pojechałam na wycieczke z mej strony smile i nie żałujemy smile było fajnie może dlatego, że u nas jest tak, że kasa nie jest dla nas taka ważna itp a liczą sie chwile razem:) i jak jest okazja i mozliwośc to korzystamy, raz ja raz on smile nie czuje żadnych zobowiązań smile a to było na początku naszego związku smile po prostu sie kochamy i nie jest to istotne smile

Ludzie...z każdą minutą zaskakują mnie coraz bardziej smile

11

Odp: pozwolić, aby chłopak pokrył koszty wspólnych wakacji??

Mam identyczny problem i chyba postąpię tak, jak rady więkoszci - zaproponuje mu pobyt w Polsce albo sama wykombinuję kasę.
Napisze jak skonczyła się moja sytuacja:))

12

Odp: pozwolić, aby chłopak pokrył koszty wspólnych wakacji??

Mialam napisać jak skończyla się moja sytuacja. Zgodziłam sie na wyjazd smile Moze tez dlatego, że przypadał na moje urodziny.
I był to najpiekniejszy weekend w moim życiu!!!!!!!!!!!! Dziewczyny: korzystać z życia póki możecie. Pozatym....po tak wspólnie spedzonym weekendzie zaprosiłam go do Polski!!!:) Cieszę się, że sie wtedy zgodziłam, bo po pierwsze, to nic złego, po drugie...ja jestem studentką(nie zarabiam a jesli już, to mało) a on....zarabia dobre pieniądze i uważam, ze przeciez to normalne!! Pozatym: facet to facet!!!! Kobiety mają o wiele wiećej fajowych funkcji, niz zarabianie głownych pieniędzy!!:P

13

Odp: pozwolić, aby chłopak pokrył koszty wspólnych wakacji??

pewnie, ze daj mu placic to nic złego

"Zawsze twierdziłem, że gdy się prawdziwie kogoś kocha, wierność nie jest żadną zasługą." Giovanni Giacomo Casanova GG 19822108

14

Odp: pozwolić, aby chłopak pokrył koszty wspólnych wakacji??

wg mnie to byla dobra decyzja. gdyby nie kasa mojego chlopaka nie raz nie moglibysmy nawet sie spotkac, nie mowiac juz o wakacjach smile skoro facet przeznacza na ciebie jakas kase to akceptuj to bo on i tak potem nie bedzie wiedzial co z nia zrobic ^^ po co marnowac i pieniadze i jego zaangazowanie?

Dwóch było głupich na świecie: jeden co dawał, drugi, co nie chciał brać.

15

Odp: pozwolić, aby chłopak pokrył koszty wspólnych wakacji??

Dokładnie mitsi:) Mam podobna sytuacje, gydby nie to, że mój chłopak zarabia ok, to niestety niemożliwe byłoby tak częste spotykanie sie:(( Pozatym jeste w 100% pewna, że jak nie sprężenie z jego strony, to pewnie wydałby te pieniądze na kompletne bzdury. Ja jestem studentka, skad mam wziaść pieniądze na fajne wakacje? Często nie stać mnie na zadne....

16

Odp: pozwolić, aby chłopak pokrył koszty wspólnych wakacji??

I zgadzam się z Mitsi i Kasianr123. Ja jestem bidną studenciną na utrzymaniu rodziców, a on pracuje i dość dobrze zarabia, nie mogłabym sobie pozwolić na częste wyjazdy do Niego, dlatego to on częsciej przyjeżdża do mnie.
Jeśli o te wakacje chodzi, zgodziłabym się, już teraz na SYlwestra byliśmy gdzie ja miałam w portfelu tylko 10zł, i tego nie ruszyłam bo wszystko mi zapewnił mój chłopak, nie czuję żebym była w związku z tym u niego zadłużona, czy zobowiązana, wiem że i dla mnie i dla niego ważne to że byliśmy razem, a nie to czy i ile pieniędzy wydał...

Nigdy Nie Mów Nigdy.Nigdy Nie Mów Zawsze.

Posty [ 17 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » pozwolić, aby chłopak pokrył koszty wspólnych wakacji??

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin
© www.netkobiety.pl 2007-2016