pozwolić, aby chłopak pokrył koszty wspólnych wakacji?? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » pozwolić, aby chłopak pokrył koszty wspólnych wakacji??

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 17 ]

Temat: pozwolić, aby chłopak pokrył koszty wspólnych wakacji??

Witam Was wszystkie,

to mój pierwszy post tutaj, zalogowalam się, bo od kilku dni mam problem ale jednocześnie jestem najszczęśliwsza na świecie!!!

poznałam niedawno chłopaka, z którym niestety widzieliśmy się tylko kilka razy, ponieważ studiuję w Polsce a on mieszka i pracuje w Anglii, ale oboje pragniemy dalej kontynuować naszą znajmość, tym bardziej, że ja kończę studia za 2 miesiące i wybieram się do Londynu na rok:-D

kontaktujemy się z Tymonem prawie codziennie mailowo i na skypie, a gdy widzieliśmy się ostatni raz w świeta wielkanocne Tymon powiedział, że chciałby zabrać mnie na wakacje do Włoch!!! byłam tak podekscytowana i zaniemówiłam z wrażenia, jednak musiałam odpowiedzieć, że niestety nie mogę pojechać ponieważ nie stać mnie na taką wyprawę, kończę studia i dopiero będę szukać pracy a nie chcę również naciągać moich rodziców na dodatkowe koszty. Tymon jednak powiedział, żebym się niczym nie przejmowała i że on już wszystko obmyślił i bardzo bardzo chciałby abym  z nim pojechała!! ja powtórzyłam mu, że raczej to nie jest możliwe, choć bardzo bym chciała, to wtedy on stwierdził, że jak mam się lepiej czuć, to jak rozpocznę pracę w anglii to wtedy bede mogła mu się jakoś odwidzięczyć, ale same wiecie jak to będzie, wtedy to pewnie on by nic ode mnie nie wziął.....