Cześć. Bardzo przykry dla mnie temat i pomimo, iż internet zapewnia jaką-taką anonimowość to mimo wszystko czuję się niesamowicie zażenowana, ale bardzo zależy mi na wymianie opinii/doświadczeń z innymi... Moich najbliższych przyjaciół nie chcę za bardzo i za często angażować w rodzinne sprawy, zresztą oni już wiedzą... Otóż, nie pierwszy (i już zakładam nie ostatni) raz moja matka bezpodstawnie wyzywa mnie (i pewnie takie ma o mnie mniemanie) ok ku*ew (używa też różnych innych brzydkich eptetów). Mam 22 lata, studiuję dziennie, mieszkam w Krakowie, niestety z rodzicami. Nie chcę się jakoś nadmiernie rozpisywać, może tylko tyle że pod względem materialnym nigdy raczej nie było źle. Mieszkamy w centrum, mamy duże mieszkanie własnościowe, działkę w górach... Zawsze jednak brakowało mi obecności rodziców, zabiegani, każdy weekend spędzali (i nadal spędzają) na działce, nie interesując się mną i moim bratem (mogliśmy jechać z nimi lub zostać sami w domu innej opcji spędzenia wolnego czasu nie było). Nigdy jakoś szczególnie nie czułam rodzicielskiej miłości, no może poza pierwszymi latami życia lecz z czasem chyba się "znudziłam". Odkąd pamiętam byłam osobą niesamowicie wrażliwą, jako dziecko często płakałam (sama tego w sobie nie lubiłam), co tylko moją mamę dodatkowo denerowowało ("co znowu beczysz"). Z ojcem nie mam jakiegoś szczególnego kontaktu, ale jak już jest w domu (większość czasu spędza na działce gdyż jest już na emeryturze) to raczej jest ok, jest życzliwy, można z nim pożartować, pośmiać się... Ale z matką jest inaczej: nie mam w niej żadnego wsparcia, krytykuje mnie, moje studia, chłopaków etc. Nie można mieć odmiennego zdania na jakiś temat a juz broń Boże zwrócić jej uwagi bo stwierdzi że "jesteś nienormalna" i koniec rozmowy. Wiem, że mamy odmienny charakter, NIE JESTEM taka jak ona, a raczej taka jaką ona chciałaby żeby była. I tutaj chyba leży sedno sprawy. Nie jestem złym człowiekiem... Nie jestem typem imprezowiczki, łatwej laski, mam swoje zasady..