matka mnie wyzywa.. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 22 ]

Temat: matka mnie wyzywa..

Cześć. Bardzo przykry dla mnie temat i pomimo, iż internet zapewnia jaką-taką anonimowość to mimo wszystko czuję się niesamowicie zażenowana, ale bardzo zależy mi na wymianie opinii/doświadczeń z innymi... Moich najbliższych przyjaciół nie chcę za bardzo i za często angażować w rodzinne sprawy, zresztą oni już wiedzą... Otóż, nie pierwszy (i już zakładam nie ostatni) raz moja matka bezpodstawnie wyzywa mnie (i pewnie takie ma o mnie mniemanie) ok ku*ew (używa też różnych innych brzydkich eptetów). Mam 22 lata, studiuję dziennie, mieszkam w Krakowie, niestety z rodzicami. Nie chcę się jakoś nadmiernie rozpisywać, może tylko tyle że pod względem materialnym nigdy raczej nie było źle. Mieszkamy w centrum, mamy duże mieszkanie własnościowe, działkę w górach... Zawsze jednak brakowało mi obecności rodziców, zabiegani, każdy weekend spędzali (i nadal spędzają) na działce, nie interesując się mną i moim bratem (mogliśmy jechać z nimi lub zostać sami w domu innej opcji spędzenia wolnego czasu nie było). Nigdy jakoś szczególnie nie czułam rodzicielskiej miłości, no może poza pierwszymi latami życia lecz z czasem chyba się "znudziłam". Odkąd pamiętam byłam osobą niesamowicie wrażliwą, jako dziecko często płakałam (sama tego w sobie nie lubiłam), co tylko moją mamę dodatkowo denerowowało ("co znowu beczysz"). Z ojcem nie mam jakiegoś szczególnego kontaktu, ale jak już jest w domu (większość czasu spędza na działce gdyż jest już na emeryturze) to raczej jest ok, jest życzliwy, można z nim pożartować, pośmiać się... Ale z matką jest inaczej: nie mam