Jak przestać zadręczać się myślami o samotności? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » SAMOTNOŚĆ » Jak przestać zadręczać się myślami o samotności?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 64 ]

Temat: Jak przestać zadręczać się myślami o samotności?

W tym roku kończe 22 lata. W liceum miałam kilka swoich najbliższych koleżanek i to większość czasu spędzałam z nimi. Jednak każdy po maturze poszedł w swoją stronę i rozpocząć nowe życie. Ja niestety zostałam w rodzinnym mieście. Studiuję zaocznie. Pracuję jakoś opiekunka do dziecka. No i odkąd skonczyłam liceum nie poznaje nowych ludzi... sad Nie mam nikogo. Jestem sama jak palec. Wychodzę do ludzi - ostatni miesiąc spędziłam na praktykach w przedszkolu (studiuję pedagogike), myślalam, ze tam poznam jakieś koleżanki - dziewczyny były nie wiele starsze, ale jednak nie nawiązalam tam żadnych trwalych znajomości. 4 razy w tygodniu chodzę na siłownie, ale tam też raczej nie mam z kim pogadać, każdy jest zamknięty i skupiony na sobie. Mialam jedną koleżankę, ale ona znalazła chłopaka i już się nie widujemy. Mieszkam z rodzicami, ale wiecie jak to jest. Z rodzicami nie pogadamy sobie na pełnym luzie i w ogole... a tak na prawde to mam tylko ich sad( nawet innej rodziny nie mam w swoim miescie, wszyscy porozrzucani po Polsce. Nie wiem, co mam robic, bo nie mam nawet z kim iść na spacer. Nie jestem jakaś zamnięta w sobie, lubię sobie porozmawiać z ludzmi, ale jak juz pisalam, od liceum wszystko sie popsulo. Moj problem jest taki, że ciągle o tym myślę, ze jestem sama, niedlugo zwariuję, poprostu oszaleję sad(( Chlopaka nie mam, a jak chcę sie z jakimś umówić, to nigdy nikt dla mnie nie ma czasu... Ogolnie wyda