Problem badawczy- jaki temat? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA » Problem badawczy- jaki temat?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 5 ]

Temat: Problem badawczy- jaki temat?

Witam. Jestem studentką II roku psychologii i proszę o pomoc. Na zajęcia z metadologii muszę wybrać jakiś problem badawczy i przeprowadzić badania. Niestety nie mieliśmy jeszcze wykładów więc nie bardzo wiem jak się do tego zabrać, a już muszę zdeklarować temat problemu badawczego. Dlatego proszę o pomoc, jaki temat najlepiej wybrać, nasza Pani profesor powiedziała nam, że najlepiej wybrać prosty problem, żeby można było łatwo go zbadać. Myślałam nad wieloma tematami, ale nasza Pani, praktycznie wszystkie odrzuciła, mówiąc, że będzie trudno nam je zbadać, myślałam min. o wpływie alkoholu na młodzież, o wpływie mas medii na młodzież, jaki wpływ ma wychowanie się w domu dziecka na dalsze życie, itd. Oczywiście to są tylko hasła, problem trzeba by było ładnie sformułować. Może ktoś robił takie badania i mógłby podpowiedzieć jaki tamat byłby najlepszy i z drugiej strony łatwy do zbadania. Z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Problem badawczy- jaki temat?

Kobiety żyjące narzuconymi stereotypami wink

Heh,
chyba zbyt ogólnie sformułowała Pani problem. Bo nic nie wiadomo na temat tego, czym w ogóle chce się Pani zajmować.
Badać można dosłownie wszystko.
Czy to ma być w schemacie eksperymentalnym? Korelacyjnym?

4

Lalka, jeśli chcesz pisać o mediach to może wizerunek kobiet w reklamie telewizyjnej na podstawie analizy spotów.

Posty [ 5 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź