Problem z cv, gdzie wpisać studia?? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA KARIERY - MOJA KARIERA ZAWODOWA » Problem z cv, gdzie wpisać studia??

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 7 ]

Temat: Problem z cv, gdzie wpisać studia??

Witam:) mój problem polega na tym, iż nie mam pojęcia czy wpisuje się swoje aktualne studia w cv? wiem że na pewno wpisuje się w wykształcenie, ale nie mam pojęcia czy wpisuje się je tak ze studia, technikum i gimnazjum czy odwrotnie czyli gim., tech., i studia? Proszę o pomoc i pozdrawiam;)
ps. dodam że studiuję dopiero na pierwszym roku administracji;)

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Problem z cv, gdzie wpisać studia??

Gimnazjum się już raczej nie wpisuje. Wpisujesz wszystko chronologicznie, czyli najpierw technikum a potem studia. I myślę, że powinnaś wpisać że studiujesz, to jest znak dla pracodawcy, że się kształcisz.

A jeśli zaczęłam studiować w tym roku i kończę (jeśli dobrze pójdzie;)) w 2013 to w CV mam wpisać lata 2010-2013 i te studia tak?

4

Nie, musisz napisać ze zaczełaś w 2011, czy 2010 i że do teraz, że jeszcze studiujesz, bo nie wiesz czy skończysz (oczywiście bardzo Ci życze żebyś skończyła)

Dziękuje:)

6

kolorowydzbanuszek w CV wpisujemy informacje achronologicznie, tzn. patrząc od góry dokumentu najpierw jest to co będzie najbardziej aktualne. Dotyczy to każdej kategorii, czyli wykształcenia, doświadczenia zawodowego, kursów czy szkoleń. Przykładowo jeśli aktualnie studiujesz możesz wpisać:

2010 do nadal  Uniwersytet .....
                      Kierunek: Administracja

2005 - 2010     Technikum

Posty [ 7 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź