Czy to w ogóle ma sens? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » ROZSTANIE, FLIRT, ZDRADA, ROZWÓD » Czy to w ogóle ma sens?

Strony 1 2 Następna

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 1 do 65 z 66 ]

Temat: Czy to w ogóle ma sens?

Dopisałam się wcześniej do innego wątku, bo jestem tu "początkująca" i uświadomiono mi, że powinnam założyć inny wątek.
Więc założyłam... I wklejam wiadomość z piątku.

Witajcie!
Nigdy wczesniej się nie logowałam na żadne fora, czasami czytałam, ale nigdy nie pisałam...
Przeczytałam wszystkie części Sagi o wampirach (Zmierzch, Zaćmienie itd). Drwiłam z miłości - bo przecież taka zdarza się tylko w bajkach, filmach, książkach....
Mam 32 lata. Miałam wspaniałego kolegę w pracy. Super kumpel/przyjaciel. Przecież przyjaźń między kobietą a mężczyzną jest możliwa - wierzyłam w to i nadal w to wierzę...
Na pewnym wyjeździe integracyjnym pod wpływem dużej ilości alkoholu pocałowaliśmy się. Na drugi dzień podwójny kac. Wyrzuty sumienia - jak mogłam do tego dopuścić? Teraz stracę najlepszego kumpla... Czy uda nam się to zapomnieć i udawać, że to nie miało miejsca? Cały dzień przygotowywałam się do tej rozmowy, a wieczorem znowu się pocałowaliśmy, tylko bez pomocy alkoholu.
Wróciliśmy z tej integracji następnego dnia. Ja do siebie (mieszkam sama), on do żony i dzieci.