Dopisałam się wcześniej do innego wątku, bo jestem tu "początkująca" i uświadomiono mi, że powinnam założyć inny wątek.
Więc założyłam... I wklejam wiadomość z piątku.
Witajcie!
Nigdy wczesniej się nie logowałam na żadne fora, czasami czytałam, ale nigdy nie pisałam...
Przeczytałam wszystkie części Sagi o wampirach (Zmierzch, Zaćmienie itd). Drwiłam z miłości - bo przecież taka zdarza się tylko w bajkach, filmach, książkach....
Mam 32 lata. Miałam wspaniałego kolegę w pracy. Super kumpel/przyjaciel. Przecież przyjaźń między kobietą a mężczyzną jest możliwa - wierzyłam w to i nadal w to wierzę...
Na pewnym wyjeździe integracyjnym pod wpływem dużej ilości alkoholu pocałowaliśmy się. Na drugi dzień podwójny kac. Wyrzuty sumienia - jak mogłam do tego dopuścić? Teraz stracę najlepszego kumpla... Czy uda nam się to zapomnieć i udawać, że to nie miało miejsca? Cały dzień przygotowywałam się do tej rozmowy, a wieczorem znowu się pocałowaliśmy, tylko bez pomocy alkoholu.
Wróciliśmy z tej integracji następnego dnia. Ja do siebie (mieszkam sama), on do żony i dzieci.
Cały weekend wmawiałam sobie, że było - minęło, wrociliśmy do rzeczywistości i nie ma co na ten temat rozmyślać. W niedzielę wieczorem napisał SMS. Przez pierwszy tydzień nie wiedziałam co się dzieje... Motyle w brzuchu, "przypadkowe" spotkania w kuchni, cały czas na gg. Nie słyszałam nikogo i nie widziałam niczego... Któregoś dnia wychodząc z pracy zobaczyłam w samochodzie husteczkę na której napisał "Kocham Cię". I wtedy się zaczęło... Ja nie definiowałam tego uczucia. Spadło na nas jak grom z jasnego nieba i to z taką siłą... I trwa od pół roku.
Jego małżeństwo się nie układało, postanowił się rozwieść. Tylko, że są dzieci, małe dzieci... Ja szlachetna poprosiłam go o test, w trakcie którego miał ratować swoje małżeństwo. Nie chciałam żyć ze świadomością, że ja rozbiłam tą rodzinę, nie mogłabym spojrzeć w oczy jego dzieciom, a przede wszystkim sobie. Zgodził się. Starał się naprawdę. Nie wyszło.