Wzrost i centymetry - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » SEKS, SEKSUALNOŚĆ, PSYCHOLOGIA » Wzrost i centymetry

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 36 ]

1 Ostatnio edytowany przez Student23 (2024-11-23 21:53:18)

Temat: Wzrost i centymetry

Cześć wszystkim kobietom!

Kieruję do Was pytanie, miłe Panie smile bo chyba tylko Wy jesteście w stanie coś podpowiedzieć smile

No więc mam 23 lata i jestem studentem. Marketing, więcej dziewczyn niż facetów. Jest w czym wybierać.

Kiedyś zabawiłem krótko na architekturze (wywalili mnie po pierwszym roku, po prostu nie dałem rady), no i tam z czasem podczas różnych zajęć wyrobiłem sobie jakąś taką "miarkę w oczach". Przydaje się to do dziś. Widzę, że większość kobiet tutaj ma 165 - 175 cm wzrostu, więcej na 100% nie.

No i taka właśnie jedna wpadła mi w oko (okolice 165 cm). Jest więc ode mnie sporo niższa, bo mam 188 cm, ale właśnie niskie lubię. Tak już mam.

Kiedyś przy winie na jakiejś imprezie w większym gronie (ona też tam była) rozmowa zeszła na temat "ile cm potrzeba kobiecie". Ku mojemu zaskoczeniu, prawie wszystkie panie śmiejąc się i chichocząc mówiły, że "w sumie to niewiele i że preferują raczej mniejsze długości, ponieważ jest to bardziej komfortowe".
Ta "moja" powiedziała nawet coś w rodzaju "ja mam w środku na początku może z 8 a pod koniec jakieś 12 cm". Mogła być już lekko wstawiona, ale przyjmijmy, że mówiła prawdę, bo inne panie wypowiadały się podobnie. Zacząłem ją cicho podpytywać czy mogłoby być np. 16 cm. Trochę się speszyła i padło "nie, tyle to już by bolało, ja bym nie chciała takiego potwora".