Strach przed pracą - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 7 ]

1 Ostatnio edytowany przez straszek29 (2015-06-16 21:25:20)

Temat: Strach przed pracą

Witam.
Za namową koleżanki podjęłam pracę w swoim zawodzie, wiązało się to ze zrezygnowaniem z poprzedniej. Nie wiedziałam jaka podjąć decyzję, bo wiem że mimo skończonych kierunkowych studiów jestem zielona w praktyce.Okazało się że moje przypuszczenia okazały się słuszne. Uczę się wszystkiego od podstaw, nie moge powiedzieć, wszystko wydaje się bardzo ciekawe, ale informacji i różnych zadań jest ogrom, ciągle otaczają mnie ludzie którzy rozmawiają o rzeczach, o jakich nie mam pojęcia (chociaż nie są dla mnie totalnie niezrozumiałe, tyle że zupełnie nowe ). Jednak najbardziej nie  boje się pracy a otoczenia, i poddających mnie ocenie ludzi. Ciągle czuje się jakbym była pod obstrzałem, najmniejszy błąd sprawia że czuję się jak kompletna idiotka. Nie jestem też na wstępie zwierzęciem towarzyskim, raczej jestem wycofana i staram się jak najwięcej obserwować pracę innych, ale boje się że mogę przez to wyjść na osobę niekompetentną, niekontaktową, zamkniętą w sobie itd, a ja po prostu czuje własne ograniczenie przez stres. Wszystko pogarsza fakt, że charakter tej pracy wymaga dużej otwartości na ludzi, a wiem że potrafię taka być w momencie kiedy opanuje swoje obowiązki, i wrzucę na luz, a wiem że nie przyjdzie jedno bez drugiego. Przykro mi że nie potrafię zrobić dobrego początkowego wrażenia, bo wiem że ludzie tym się sugerują i potem trudno zmienić  ich nastawienie i przekonać do siebie. Nie są to niestety wyimagowane paranoje, ponieważ zdarzyło mi się już że zostałam pochopnie be