Wykorzystanie - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 4 ]

Temat: Wykorzystanie

Witam, jestem 20 letnią studentką pielęgniarstwa, ostatnio spotkało mnie coś strasznego.. zostałam wykorzystana seksualnie przez 29 letniego mężczyzne.. Na początku naszej znajomości wydawał się całkiem fajnym facetem. Musze jeszcze dodać, że znał moją rodzinę. Zaczęło się od facebooka...... dodał mnie do znajomych i zaczął wypisywać codziennie po kilka wiadomości.. a ja głupia małolata pomyślałam sobie, że może w końcu spotkam kogoś fajnego i dojrzałego.. jak na taki wiek. Niestety okazało się zupełnie inaczej. Wymieniliśmy się telefonami (dostawałam codziennie po milion smsów o różnych porach dnia i nocy). Zapraszał mnie na spacery w okolicach mojego domu (mieszkamy niedaleko siebie, nie dość, że jest znajomym rodziny to jeszcze sąsiadem.. ). Wydawał się bardzo sympatyczny. Aż do momentu ,gdy pewnego razu odwożąc mnie do domu z imprezy zatrzymał się w lesie zaprosił na tylną kanapę i zaproponował sex. Stanowczo odmówiłam , usłyszałam wtedy 'kochaj się ze mną, albo Cię zgwałcę'. Po tym spotkaniu opowiedziałam wszystko przyjaciółce ,która natychmiast kazała mi przestać się z nim spotykać... Nie odpisywałam mu i wg się nie odzywałam. Nagabywał mnie smsami. W końcu po jakiś 2 tygodniach spotkaliśmy się i tak od słowa do słowa umówiliśmy się ponownie.. Tym razem miało to być kino. Wtedy wyraźnie powiedziałam mu, że nie pójde z nim do tego kina i że nie chce się z nim spotykać, bo ma na mnie zły wpływ. Na co on 'Ty jesteś stała w uczuciach i łatwo Ciebie skrzywdzić'.. Trafił w samo sedno.. Tak jakby prześwietlił mnie wzrokiem. Gdy wracaliśmy z tego spot