Jako, że dział się zgadza postanowiłem tutaj napisać. Postanowiłem opisać swoje doświadczenia i z jednej strony oczekuję porady, ale z drugiej strony może ta wypowiedz komuś pomorze, kto jest w podobnej sytuacji. Nie wiem, dlaczego, poczułem jakiegoś doła i chciałem chyba otrzymać poradę i osąd w tej sprawie, może chciałem przemyśleć te sprawy i uporządkować.
Pierwsze trochę o osobie: mam 21 lat, jestem studentem studiów ścisłych, stypendystą, dodatkowo pracuję. Jestem zadowolony z swojej kariery, wiedzy, osiągnięć naukowych i zarobków, ale dążąc do tego zapomniałem trochę o sprawach osobistych. Jestem osobą raczej poważną, ale z poczuciem humoru, kulturalną, inteligentną, wierzącą, nie bawię się uczuciami innych szczególnie odnosząc to do relacji damso-męskich. Rzadko chodzę na imprezy i jakieś zabawy, nie lubię raczej balowania, co nie oznacza, że nie mam osobistych pasji, lubię podróżować, chodzić do kina, kawiarni, spacery, jazda na rowerze i można by tak wymieniać.
Myślałem o dziewczynach, ale też przez nieśmiałość nigdy nie działałem. Spodobało mi się kiedyś kilka dziewczyn, chciałem jakoś je odszukać, przełamywałem się, ale jakoś nic nie wyszło. Niedawno postanowiłem spróbować podrywu w Internecie, a dokładnie przez FB. Znam osoby, które się tak poznały, więc pomyślałem, e jest to jakieś rozwiązanie dla mnie.