Już trzeci rok o nim myśle - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Już trzeci rok o nim myśle

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 12 ]

1 Ostatnio edytowany przez Laura22121 (2014-03-26 19:34:17)

Temat: Już trzeci rok o nim myśle

Cześć wszystkim.

Pierwszy raz jestem na tym forum ale bardzo chce sie gdzieś wygadać.
Jestem w ostatniej klasie technikum i mam 30 osobowa klasę podzielona na dwie grupy.
W tej drugiej właśnie grupie jest ktoś o kim nie mogę przestać myśleć od ponad trzech lat.
Jest to człowiek typu wrażliwy w środku, niedostępny na zewnątrz. Ale od trzech lat!!! To jest jakieś chore. Za każdym razem gdy zapominam i wystarczy ze on sie na mnie spojrzy a ja już sie cała trzęsę. Nie jesteśmy blisko. Czasami sie do sie siebie odezwiemy ale nie więcej niż jak sie masz. Zawsze jak przechodzi uśmiecha sie a pózniej gdy pojawie sie koło jego klasy ten odchodzi dalej. Wiem ze jest miedzy nami jakaś energia/chemia ale nie wiem jak mam sie do tego zabrać...

Pomóżcie jakimiś radami. Boje sie ze nigdy o nim nie zapomnę. Takiego czegoś nigdy w życiu nie czulam jeszcze.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Już trzeci rok o nim myśle

Halo czy jest ktoś na tym forum? smile

3

Zapomnisz. Zmienisz szkołe i otoczenie, dojdą Ci nowe i inne zajęcia i zapomnisz. Chemii żadnej się nie doszukuj, bo jakby tak było wykazałby tyciek więcej niż to co teraz. Wyobrażasz sobie za dużo.

4

Może masz racje ze za dużo sobie wyobrażam. Zdaje mi sie ze gdy człowiek jest jeszcze młody i nie tak doswiadoczony, boi sie odrzucenia.