Witajcie, zacznę od tego, że chciałam pójść do psychologa, ale z racji tego, że zaliczyłam już taką wizytę jako nastolatka, która nic nie wniosła do mojego życia to stwierdziłam, ża może najpierw napiszę na jakimś forum.
Moje zachowanie można podzielić na 2 części: pracę zawodową i życie prywatne. W pracy jestem profesjonalistką, osobą energiczną, czasem nawet zaborczą i stanowczą. Moja praca wiąże się z kontaktem z klientem, nie mam z tym najmniejszego problemu.
Problemy zaczyna się w życiu prywatnym, Czasem wręcz czuję się, jakby we mnie żyły dwie osobowości.
W życiu prywatnym jestem osobą skrajnie nieśmiałą. Problem ten ciągnie się aż od dzieciństwa.Mam problemy żeby zapytać obcą osobę o drogę, zapytać np. gdzie kupiła fajną koszulkę itp. Boję się gdziekolwiek zadzwonić, czy to zamówić pizzę, czy do znajomej osoby w jakiejś sprawie. Zakupy robię najlepiej w marketach, żeby do minimum ograniczyć kontakt ze sprzedawcą. Unikam chodzenia na samotne zakupy bo mam wrażenie, że wszyscy się na mnie patrzą.
Boję się nawiązywać nowe znajomości. W okresie studenckim praktycznie wszystkie znajomości jakie nawiązywałam poza tymi studenckimi zaczynały się przez internet. Ogólnie miałam nawet sporo znajomych, nie przyjaciół, ale poprostu znajomych. Później poznałam mojego obecnego chłopaka (oczywiście rónież przez internet) i tak jakoś wszystkie znajomości się pourywały, chociażby dlatego, że zawsze wolałam znajomości z mężczyznami a wiadomo to może wzbudzać zazdrość. Obecnie mam jakiś tam znajomych, ale są to znajomości typu "cześć, co tam słychać? A wszystko dobrze". Nie mam w ogóle przyjaciół. Nie mam "kumpel" z którymi mogłabym chociażby wyskoczyć na piwo z okazji dnia kobiet. Jedynym moim przyjacielem jest mój chłopak, ale od 6 lat widujemy się praktycznie tylko w weekendy. Mogę z nim pogadać o wszystkim, ale kiedy się posprzeczamy to już nie mam się komu wyżalić i ponarzekać "jaki to on jest wkurzający".