Problemy w relacjach społecznych - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » NIEŚMIAŁOŚĆ, NISKA SAMOOCENA, KOMPLEKSY » Problemy w relacjach społecznych

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 15 ]

1

Temat: Problemy w relacjach społecznych

Witajcie, zacznę od tego, że chciałam pójść do psychologa, ale z racji tego, że zaliczyłam już taką wizytę jako nastolatka, która nic nie wniosła do mojego życia to stwierdziłam, ża może najpierw napiszę na jakimś forum.

Moje zachowanie można podzielić na 2 części: pracę zawodową i życie prywatne. W pracy jestem profesjonalistką, osobą energiczną, czasem nawet zaborczą i stanowczą. Moja praca wiąże się z kontaktem z klientem, nie mam z tym najmniejszego problemu.

Problemy zaczyna się w życiu prywatnym, Czasem wręcz czuję się, jakby we mnie żyły dwie osobowości.

W życiu prywatnym jestem osobą skrajnie nieśmiałą. Problem ten ciągnie się aż od dzieciństwa.Mam problemy żeby zapytać obcą osobę o drogę, zapytać np. gdzie kupiła fajną koszulkę itp. Boję się gdziekolwiek zadzwonić, czy to zamówić pizzę, czy do znajomej osoby w jakiejś sprawie. Zakupy robię najlepiej w marketach, żeby do minimum ograniczyć kontakt ze sprzedawcą. Unikam chodzenia na samotne zakupy bo mam wrażenie, że wszyscy się na mnie patrzą.