Moje libido i sposoby zaspokajania hhmmmm..... - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » SEKS, SEKSUALNOŚĆ, PSYCHOLOGIA » Moje libido i sposoby zaspokajania hhmmmm.....

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 48 ]

Temat: Moje libido i sposoby zaspokajania hhmmmm.....

Zachęcona kilkoma tematami o zbliżonej tematyce i wypowiedziami kilku osób w innych tematach postanowiłam przedstawić mój ''problem''.
Nie jestem pewna,czy traktuję go jako problem,lecz chcę to z siebie wyrzucić i poznać Wasze zdanie:)

Mam 20 lat ,studiuję i prowadzę aktywne życie,jestem singielką od roku po rozstaniu z chłopakiem ,z którym byłam ponad rok.
Jestem dziewicą a nasze zabawy łóżkowe ograniczały się do pieszczot.
Od ok.pół roku mój poziom ochoty na seks jest ogromny i mam wrażenie,że rośnie.Masturbuję się i uważam to za zdrowy i normalny sposób rozładowania,jednak nie jest skuteczny.Od kilku miesięcy moim sposobem jest coś o czym sama nie do końca wiem,co myśleć.Z tego co pamiętam od momentu,kiedy zaczęłam dojrzewać i pojawiły się fantazje seksualne ja z przyjemnością wyobrażałam sobie,że zaspokajam oralnie chłopaków np. kolegów a równocześnie czuję się zaspokojona tylko przez to,że to robię.
Do rzeczy: