Mały flirt internetowy z obcokrajowcem a kilkuletni związek... - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » ROZSTANIE, FLIRT, ZDRADA, ROZWÓD » Mały flirt internetowy z obcokrajowcem a kilkuletni związek...

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 10 ]

Temat: Mały flirt internetowy z obcokrajowcem a kilkuletni związek...

Jestem osobą młodą, studiuję. Jestem w związku z chłopakiem od 4 lat, mieliśmy różne wzloty i upadki.  Nienawidzę zdrady, nawet flirtu, ale stało się coś, co nawet mnie zadziwia... Poznałam kogoś na portalu dotyczącym nauki języka, nie jest to portal randkowy itp. Chciałam tylko podszkolić język, ze względu na to, że studiuję filologię germańską... Poznany w internecie chłopak wiedział od początku, że jestem zajęta... Od kilku tygodni często piszemy wieczorami, on mieszka w Austrii i bardzo dobrze umie język niemiecki, którego się uczę, mimo że tak naprawdę on jest Czechem... Teraz jestem rozdarta, bo coraz bardziej zaczyna mi zależeć na tym mężczyźnie... Co do mojego chłopaka - nasz związek rozwinął się szybko, gdy byłam nastolatką, w sumie nigdy nie był w moim typie, czyli słucha całkiem innej muzyki niż ja, nie mamy aż tak wielu wspólnych zainteresowań, z wyglądu też nigdy nie był jakiś oszałamiający dla mnie, przykre, że tak mówię, ale wygląd jednak ma jakieś znaczenie... Ja zawsze byłam tzw kujonem z dobrego domu, on raczej jest leniwy i pochodzi z ubogiej rodziny... Jest nam w sumie razem dobrze, chociaż on ma trudny i wybuchowy charakter i często przez to się kłócimy, choć i tak myślę,że najgorszy kryzys i fala kłótni w naszym związku minęły... Teraz jest stabilnie i nierzadko fajnie, ale... Zawsze miałam jakieś poczucie, że on nie j