potrzeby seksualne a samoocena? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » SEKS, SEKSUALNOŚĆ, PSYCHOLOGIA » potrzeby seksualne a samoocena?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 17 ]

1 Ostatnio edytowany przez seksuolożka (2009-08-21 00:31:49)

Temat: potrzeby seksualne a samoocena?

Przede wszystkim: Cześć!
To mój pierwszy post na tym forum, więc witam wszystkich!
Jestem studentką V roku seksuologii klinicznej na wydziale psychologii i mam do Was drogie Panie smile małe pytanie smile

Być może zastanawiałyście się kiedyś jak Wasze kontakty seksualne wyglądałyby gdybyście były trochę bardziej pewne siebie?
Myślicie, że Wasza samoocena przeszkadza, czy pomaga Wam w życiu seksualnym?

Bardzo interesuje mnie Wasze zdanie! Pytam, ponieważ piszę pracę magisterską na ten temat.

Oprócz dyskusji, zapraszam również Was, do wzięcia udziału w krótkim, ANONIMOWYM badaniu testowym, które przyczyni się znacznie do napisania wyżej wymienionej pracy.
Chętne proszę o kontakt mailowy, albo PW

pozdrawiam!

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: potrzeby seksualne a samoocena?

Hm..., gdybym była trochę bardziej pewna siebie, to bym byłą boginią seksu:) Moja samoocena przeszkadza mi w życiu seksualnym, chociaż bywają momenty, że czuję się bardzo atrakcyjna i wtedy rzeczywiście staję się bardziej wyzwolona. Nie myślę wtedy jak wyglądam i czy moje piersi nie są zbyt duże, bo wydaje m się, że jestem atrakcyjna. Niestety nie często tak jest i wtedy wszystko wygląda inaczej. Myślę, że samoocena ma duży wpływ na nasze życie seksualne. Właściwie gdyby się dało nie mieć samooceny, to byłybyśmy bardzo szczęśliwe:)

3