Dziewczyna mnie rzuca - pomocy! :( - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » ROZSTANIE, FLIRT, ZDRADA, ROZWÓD » Dziewczyna mnie rzuca - pomocy! :(

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 13 ]

Temat: Dziewczyna mnie rzuca - pomocy! :(

Witam,

Zanim opiszę swój problem, to może zacznę po prostu od początku żeby wszystko było jasne. Bardzo mi pomożecie, jeśli wyrazicie swoją opinię i porady dla mnie. Na wstępie napiszę, że mam 22 lata, studiuję, a moja dziewczyna o której będzie mowa jest rok młodsza (21 lat) i też się uczy.

Mój tata uczy w jednej ze szkół i tam właśnie któregoś dnia pojechałem z ojcem na pierwsze jego zajęcia i jako że jestem informatykiem pomagałem mu ze sprzętem itd. I tam poznałem właśnie fajną dziewczynę, do której później odezwałem się poprzez facebooka.

Później umawialiśmy się na spotkania razem, było fajnie i od dnia 1 marca byliśmy już razem parą. Wszystko układało się świetnie. Dodam, iż jest to moja pierwsza dziewczyna. Ona była już wcześniej z dwoma facetami, z jednym około rok czasu a z drugim nieco krócej. Dodam, że były to bardziej związki na odległość bo mieszkali oni na południu Polski i obaj byli sporo starsi bo prawie pod 30 lat.

Jeśli chodzi o nas, to byliśmy kilka razy w kinie, chodziliśmy na spacery itd., wszystko fajnie. Ona z czasem zaczęła narzekać, że nie zabieram jej nigdzie na kolacje, do restauracji itd. Oznajmiałem jej, że ja niestety nie mam na razie tak pieniędzy żeby na takie wypady móc sobie pozwalać. Owszem, byłem z nią po tym incydencie raz na kolacji i było okej.