Mój facet woli spędzać czas w domu z rodzicami. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » TRUDNA MIŁOŚĆ, ZAZDROŚĆ, NAŁOGI » Mój facet woli spędzać czas w domu z rodzicami.

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 17 ]

1 Ostatnio edytowany przez Madleina24 (2013-07-21 16:36:56)

Temat: Mój facet woli spędzać czas w domu z rodzicami.

Witam Was. Nigdy dotąd nie korzystałam z forów i tego typu rzeczy, ale jestem w takiej sytuacji, że potrzebuję poznać opinię osób obiektywnych,bo ja sama juz nie wiem jak postąpić.

Jestem studentką, mam 23 lata i został mi jeszcze rok studiów (i 2 lata na drugim kierunku). Mam chłopaka z którym jestem od 4 lat. Problem polaga na tym, że od pewnego czasu przeszkadza mi jakby jego ciągły brak czasu dla mnie. Oto kilka przykładowych sytuacji:

*gdy jesteśmy w Lublinie (gdzie oboje studiujemy) gdy proponuje mu jakieś spotkanie wieczorem w jakiś luźniejszy dzień słyszę od niego, że akurat tego dnia on będzie robić jakieś zadania... (ma dużo mniej zajęć niż ja i ja jestem w stanie zorganizować sobie czas w ten sposób by znaleźc dla niego ten czas a on siedzi wiecznie przed komputerem na grach internetowych z kolegami). Gdy już się umówimy - to odciąga to spotkanie na jak najpóźniejszą godzinę... to jest przykre po prostyu...

* w każdy weekend jedzie do domu, by pomóc "ojczulkowi" (zawsze tak się zwraca). Choć niekoniecznie ma tam coś konkretnego do roboty jak się potem okazuje.. a ja siedzę znów sama... bo dla mnie nie zostanie.