Witam, zdaję sobie sprawę, że nie jest to jakiś strasznie oryginalny temat. Zapewne jakiś taki na forum już był(aczkolwiek nie znalazłem żadnego, który by mi pomógł). Zacznijmy od początku. Nigdy nie miałem kłopotu z zaczęciem związku(nie mam też doświadczenia), zauroczyłem się dwa razy i dwa razy byłem z dziewczyną po jakieś pół roku, ale teraz nie umiem, bo to jest miłość, a nie zauroczenie(albo faza pośrednia, a ja nigdy nie doświadczyłem miłości).
Mam 15 lat, wiem, że to trudny wiek i ogólnie rzecz biorąc jest to normalne, wiele osób ma gorsze problemy, ale dla mnie w tym momencie jest to zbyt duży kłopot, żeby zająć się nim sam.
Zakochałem się w pewnej dziewczynie z klasy już jakieś osiem miesięcy temu. Nazwijmy ją X. Mam z nią dobre stosunki, chociaż nie jesteśmy wielkimi przyjaciółmi. Wychodzimy na "miasto" może 6 razy rocznie... Jest to mało. Jednak nie jest to mój problem. Problemem jest to, że nie jestem wstanie przejść w dalszy etap znajomości, a wszelkie próby "poderwania na siłę" X, wydawały mi się niskie. Jeżeli sama mnie nie pokocha za moją osobowość, lepiej niech nie kocha wcale, bo w sumie to by się skończyło źle. Jest to moja pierwsza miłość która sprawia mi przyjemność psychicznie. Stwierdziłem, że nie dam rady z tym nic zrobić, po prostu nie jesteśmy sobie przeznaczeni. Ale serce mnie nie słucha