Kolejna nieszczęśliwa miłość, jak sobie poradzić? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » TRUDNA MIŁOŚĆ, ZAZDROŚĆ, NAŁOGI » Kolejna nieszczęśliwa miłość, jak sobie poradzić?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 11 ]

Temat: Kolejna nieszczęśliwa miłość, jak sobie poradzić?

Witam, zdaję sobie sprawę, że nie jest to jakiś strasznie oryginalny temat. Zapewne jakiś taki na forum już był(aczkolwiek nie znalazłem żadnego, który by mi pomógł). Zacznijmy od początku. Nigdy nie miałem kłopotu z zaczęciem związku(nie mam też doświadczenia), zauroczyłem się dwa razy i dwa razy byłem z dziewczyną po jakieś pół roku, ale teraz nie umiem, bo to jest miłość, a nie zauroczenie(albo faza pośrednia, a ja nigdy nie doświadczyłem miłości).

Mam 15 lat, wiem, że to trudny wiek i ogólnie rzecz biorąc jest to normalne, wiele osób ma gorsze problemy, ale dla mnie w tym momencie jest to zbyt duży kłopot, żeby zająć się nim sam.