Czas na wyprowadzkę od rodziców. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA » Czas na wyprowadzkę od rodziców.

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 8 ]

1

Temat: Czas na wyprowadzkę od rodziców.

Wiem ,że taki temat mógł się już pojawić, niestety nie mogłam go znaleść. Chciałam się poradzić odnośnie samodzielnego mieszkania. W skrócie mam prawie 27 lat, mieszkam z rodzicami i moim starszym bratem. Ogólnie w domu nie jest źle, mam super rodziców i nie mogę narzekać, ale od pewnego czasu czuję, że potrzebuję więcej swobody i uczenia się samodzielności. Jestem po studiach, mam stabilną pracę i nie zarabiam rewelacyjnie ale w tej chwili nadarzyła mi się okazja wynajęcia mieszkania za niewielkie pieniądze. W sumie kosztowałoby to ok 900 zł razem z opłatami, czynszem itp. Ja zarabiam ok 1600-1700 zł i teraz mam pytanie do Was czy to rozsądne porywać się za takie pieniądze na samodzielne życie? Moi znajomi wspierają mnie w tym, większość nie mieszka już z rodzicami i dopingują mnie w mojej potrzebie samodzielności, ale oczywiście ze strony rodziców napotykam opór... Że sobie nie poradzę, że nie pojadę już na wakacje, że się pozadłużam i tylko niepotrzebnie będę wydawała kasę na opłaty jak mogę mieszkać z nimi i odkładać pieniądze... Nie wiem co mam robić, wewnętrznie czuję, że to już mój czas na wyprowadzkę, a z drugiej strony nie chcę żeby rodzice myśleli, ze mi z nimi źle i chcę uciekać na siłę. Co zrobilibyście na moim miejscu??

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Czas na wyprowadzkę od rodziców.