Przegrywam życie... - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 18 ]

Temat: Przegrywam życie...

Witam Was kobiety i mężczyźni, o ile takich można znaleźć na kobiecym forum;)

Czytam forum od dłuższego czasu, spotykam wiele wątków, które równie dobrze sama mogłabym napisać i niektóre rady są naprawdę trafne. Dlatego też postanowiłam opisać jeden z wielu swoich problemów w nadziei na to, że i dla mnie znajdzie się ratunek.

Tak gwoli wprowadzenia - mam 21 lat, studiuję kierunek dosyć ciekawy i bardzo humanistyczny smile Pomijając moje problemy z depresją (?) (nie jest bowiem zdiagnozowana, ale innego wyjaśnienia tego, co się ze mną dzieje nie znajduję) mam również problem z samooceną.

Wśród rodziny byłam najmłodsza-mam tylko starszego brata, kuzynostwo też jest średnio o kilkanaście lat ode mnie starsze. Zawsze więc byłam tą głupiutką, która nie ma nic mądrego do powiedzenia w takim towarzystwie. Rodzice nie pozwalali odzywać mi się w obecności rodziny, żebym nie palnęła czegoś głupiego albo nie wyjawiła jakiejś rodzinnej tajemnicy. Szczególnie mama strofowała mnie za każdym razem, kiedy cokolwiek powiedziałam. Często też byłam przez rodziców i brata wyśmiewana. Te dla mnie przykre doświadczenia z dzieciństwa doprowadziły do tego, że teraz, mając 21 lat boję się odezwać w towarzystwie kogokolwiek. Nie ma znaczenia, czy to byłaby jakaś ważna osobistość, czy pani z warzywniaka; starsza osoba, czy młody dzieciak.