Problem z mama;/ - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 9 ]

Temat: Problem z mama;/

Witajcie,

Tak jak napisałam w temacie mam problem z mama. A w zasadzie to ja uwazam ze jest to problem, byc może przesadzam...
Moja mama jest osoba niepracujaca, ma meza i troje dzieci...tata jest na emeryturze gorniczej i dorabia wiec jesli chodzi o finanse to nie ma zle, ale wiadomo ze przy trojce dzieci sa wydatki...ja jestem studentka wiec czasem sobie tez gdzies dorabiam na swoje potrzeby. Problem jest w tym, ze jak w jakims miesiacu braknie pieniedzy albo jak jest mnostwo wydatkow, to wiadomo, zaczyna sie nerwowa atmosfera, czasem klotnie. Moj tata ma pretensje ze mama zle zarzadza, itp. Wiem ze ona z wielu rzeczy rezygnuje zeby kupic dzieciom, ale radze jej by znalazla sobie jakas prace, chociaz dorywcza...zeby dorobila, na pewno byloby latwiej...ale tez mialaby jakies zajecie. Bo o ile dzieci byly mlodsze i sie nimi zajmowala, to tak teraz ja z bratem mamy po 20 i wiecej lat a ten najmlodszy ma 15. Ma duzo czasu dla siebie i sadze ze za duzo zeby wymyslac sobie problemy albo palic papierosy. To tez jej wypominam bo ze wzgledow zdrowotnych nie powinna palic. Na te moje "dobre rady" ona zawsze reaguje uniesieniem i taka zwyczajna rozmowa ze moglaby sprobowac podjac prace albo chociaz zrezygnowac z papierosow i kupic sobie za to dobry perfum, konczy sie awantura. Dodam, ze mama twierdzi ze chetnie podjelaby prace ale majac 46 lat i ok 20-letnia przerwe w pracy, nikt juz takich kobiet nie chce przyjmowac. Wiadomo ze po czesci to racja, ale mozna chociaz sprobowac. Jak sie samemu nie chce czegos zmienic, to zycie tego za nas nie zrobi. Rad