Moja matka niszczy mnie psychicznie. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » RELACJE Z PRZYJACIÓŁMI, RELACJE W RODZINIE » Moja matka niszczy mnie psychicznie.

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 7 ]

Temat: Moja matka niszczy mnie psychicznie.

Witam, chciałabym podzielić się z Wami moim problemem, prosić o radę, jakieś wskazówki, cokolwiek.

W listopadzie skończę 21 lat. Nie uczę się już, pracuję od pół roku. Mieszkam z rodzicami. Mam brata i siostre, którzy oboje są już dorośli i mają swoje rodziny. Mając 14/15 lat, czyli wtedy kiedy wyprowadziła się siostra (brat wyprowadził się od nas jak miałam 8 lat) zaczęły się problemy w domu. Wpadłam w depresję, próby samobójcze, psychoterapia i leczenie psychiatryczne wykazały lekkie zaburzenie osobowości, ale i problem widoczny u matki. Moje zaburzenia osobowości nie były tak niebiezpieczne  jak wpływ matki na mnie. Zaproponowano jej terapie albo chociaż rodzinną, bo moja psychoterapeutka powiedziała, że ja sama nie naprawię tej sytuacji, według niej to nie we mnie leży problem, a właśnie w mojej matce. Czas mijał, skończyłam szkołę, zaczęłam się bronić przed matką. Chwilowo było całkiem okej. Od pewnego czasu znów jest źle.