Witam
,
Zacznę od przedstawienia mojego problemu. Otóż, mojego chłopaka poznałam kilka miesięcy temu przez internet. Dużo rozmawialiśmy ze sobą, spotkaliśmy się, zaczęliśmy ze sobą chodzić. Niestety on mieszka w innym mieście, pracuje często w weekendy, ja studiuję w tygodniu, więc nie spotykamy się ze sobą na tyle często, na ile byśmy chcieli. Kilka dni temu mój chłopak poszedł na imprezę ze znajomymi o czym mnie poinformował. Następnego dnia przeglądając pewne forum internetowe, które polecił mi chłopak (sam tam zagląda i zostawia czasem posty, nie powiedział mi jednak jaki ma nick) natknęłam się na jego wpis, z którego wynikało, że poprzedniego dnia spotkał na imprezie dziewczynę, która mu się spodobała, jednak bał się do niej podejść. Dodał, że zdobył jednak do niej numer telefonu i pytał forumowiczów, czy ma do niej zadzwonić (co ciekawe napisał ten post mniej więcej o tej samej godzinie, o której miał rzekomo sprzątać pokój- tak mi przynajmniej napisał na gg). W kolejnym poście napisał, że w związku z tym, że dziewczyna nie odebrała telefonu postanowił napisać do niej na portalu społecznościowym. Okazało się, że on również spodobał się tej dziewczynie i umówili się na spotkanie...