Od ponad roku jestem w związku z niewiarygodnym mężczyzną. Nigdy wcześniej nie znałam tak dobrego i wspaniałego człowieka. Nasz związek jest jak z jakiejś bajki. Nawzajem ogromnie się kochamy, darzymy szacunkiem i wielkim zaufaniem. Od kiedy się spotykamy mieliśmy może jedną małą sprzeczkę (chociaż i tak jest to za duże słowo). Nie sądziłam, że istnieją jeszcze na świecie tacy ludzie jak mój chłopak.
Wszystko zepsułam, bowiem wczoraj zrobiłam coś okropnego. Nie mogę sobie teraz ze sobą poradzić. Mój chłopak jest starszy o 5 lat i pracuje w innym mieście. Spotykamy się najczęściej raz lub dwa w tygodniu. Ja jestem studentką i czasami lubię wyjść ze znajomi do jakiegoś pubu albo klubu. Wczoraj akurat świętowałam wraz z przyjaciółmi zakończenie sesji (oczywiście bez mojego ukochanego). Wypiliśmy dużo alkoholu, dobrze się bawiliśmy. Poznałam także bardzo interesującego mężczyznę. Podróżnik, muzyk, śpiewak. Strasznie mi zaimponował. On również był mną zainteresowany. Prawił mi mnóstwo komplementów. Od słów przeszło do czynów. Zaczął mnie dotykać i całować. Na początku się broniłam, mówiłam, że nie mogę tego robić. Później już jednak nie i sama w dużym stopniu przejęłam inicjatywę. Na szczęście miałam na tyle rozumu, że nie pozwoliłam na nic więcej (chociaż było bardzo blisko). Uciekłam stamtąd.