dlaczego jestem singielką? problem trwający od dość dawna - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » dlaczego jestem singielką? problem trwający od dość dawna

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 13 ]

Temat: dlaczego jestem singielką? problem trwający od dość dawna

Cześć,
nie wiem co skłoniło mnie do wpisu na forum. Zwykle tego nie robię. Ale dzisiejsze zdarzenia chyba jakoś mnie trochę popchnęły w stronę depresji. Od początku, mam 23 lata. Jestem studentką. Tak na poważnie byłam w związku przez 8 miesięcy między 2 a 3 klasą liceum. Czyli 4 lata temu ....Wcześniej i później miałam kilka flirtów. Ostatni taki flirt, romans zdarzył mi się kilka miesięcy temu. Od tego momentu nic...