Przez żołądek do serca- czyli co ugotować ukochanemu? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » KUCHNIE ŚWIATA - PRZEPISY KULINARNE » Przez żołądek do serca- czyli co ugotować ukochanemu?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 7 ]

Temat: Przez żołądek do serca- czyli co ugotować ukochanemu?

Hej!
Mój problem polega na tym, że za kilka dni przyjeżdża do mnie mój chłopak (niestety mieszamy w dwóch różnych miastach).
Chciałabym przygotować jakiś dobry obiad..tylko nie koniecznie mam na niego pomysł..
Chciałabym, żeby nie był on zbyt skomplikowany, drogi (jestem studentką ;p ) no i żeby sprawdziło się powiedzenie 'przez żołądek do serca'.

Dzięki za odp!

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Przez żołądek do serca- czyli co ugotować ukochanemu?

hm.. ja robiłam ostatnio dobry treściwy obiadek smile może wykorzystasz teraz lub później:

Schabowe pizzerinki

Składniki:
schab 3 plastry
mięso mielone z 10dag powinno starczyć, dwie garście.
sos boloński mały słoik("Łowicz")
20dag pieczarek
mala cebula
15dag żółtego sera
przyprawa oregano i bazylia
olej masło do smażenia

- Schab kroimy w cienkie plastry i lekko rozbijamy. (ja zrobiłam dla dwóch osób 3 plastry - mąż lubi mięcho:) )
Oprószamy z obu stron solą i pieprzem.
- Mięso mielone ( z dwie garści) doprawiamy też pieprzem i solą
- Kilka pieczarek i cebulę obieramy, siekamy i podsmażamy na maśle. pod koniec doprawiamy solą i pieprzem

Plastry schabu kładziemy na blachę, na nie nakładamy warstwę mielonego, a na wierzch podsmażone pieczarki z cebulą.