Witajcie, nie wiem czy pisze to w odpowiednim miejscu ale spróbuje... zastanawiałam się przez dłuższy czas nad tym co się ze mną dzieje,
lecz mimo prób nie potrafię sama sobie poradzić z sytuacją w jakiej
się znalazłam. Może na początek napiszę coś o sobie. Mam 22 lata,
studiuję, mam narzeczonego. Mój "problem" zaczął się jakieś 2 lata
temu, gdy zauważyłam, że dużą uwagę zwracam na inne kobiety.
Zainteresowały mnie książki na tematy homoseksualne, filmy z wątkami
lesbijskimi, właściwie popadłam w jakąś obsesję na tym punkcie.
Przestały mnie interesować, np. filmy bez takich wątków. Myślałam,
że mi to minie, ale tak się nie stało. Pierwszy raz "zdradziłam"
narzeczonego w sylwestra z koleżanką po której bym się tego nie
spodziewała. Byłyśmy pijane, alkohol oczywiście niczego nie tłumaczy,
aczkolwiek miałam wtedy nadzieję, że poczucie wstydu i złości
związane z tym, że zrobiłam coś takiego nie ze swoim chłopakiem
odpędzi ode mnie myśli o byciu z inną kobietą. Ale z czasem było coraz
gorzej. Mój chłopak oczywiście nic nie wiedział. Przyszedł kolejny
sylwester, który organizowała moja przyjaciółka i pojawiła się tam
jej kuzynka Weronika. Poznałyśmy się tam i mój partner również spotkał
ją po raz pierwszy. Od samego początku czułam, że coś się wydarzy i
nie myliłam się. Po kilku godzinach zaczęłyśmy "być ze sobą bardzo
blisko", nie przespałam się z nią, ale to co czułam jest nie do
opisania. Mój chłopak był bardzo zły, ale wybaczył mi to wszystko.
Minęło 6 miesięcy a ja nadal mam kontakt z Werą. Spotkałam się z
nią kilka razy. Nie wiem co mam dalej robić, nie wiem jak mam żyć z
tym. On stara się dać mi wszystko czego potrzebuję, ale ja w czasie gdy
jestem sama myślę o tym jak dobrze byłoby mi z inna kobietą. Gdy
pomyślę o innym mężczyźnie czuję obrzydzenie. Wiem, że jestem
biseksualna, ale coraz bardziej zaczynam zastanawiać się nad tym czy nie
jestem lesbijką, a to co czuję do niego to przywiązanie a nie miłość