Jakiś czas temu poznałam chłopaka (rok starszego ode mnie 23lata, nazwijmy go X) przez internet b. fajnie nam się gadało, więc zdecydowaliśmy się na spotkanie - było b. przyjemnie
, poszliśmy na spacer i na piwko do pubu.
Jednak co mnie w nim irytuje to jego 'żarciki' - mam przyjaciela z którym studiuję, jesteśmy razem w grupie i prawdę mówiąc mam z nim kilka zdjęć na FB.. normalnych jak znajomi jednak X ciągle się go czepia teksty typu 'coo zamieniłaś sobie swojego byłego na tego przyjaciela?", albo 'I coo znalazłaś sobie już nowego w internecie?' albo jak zaproponowałam miejsce spotkania to usłyszałam tekst 'a co to takie twoje stałe miejsce spotkań z facetami?'. Nie wiem co o nim sądzić.. on się zarzeka, że to są żarty.. a mnie one troszkę odpychają.. mam ochotę się z nim spotkać.. ale boję się, że będzie próbował mnie kontrolować.. już nawet na tym etapie czyli czysto koleżeński 'związek. Co robić?
Szczerze z nim pogadaj i powiedz to co tu napisałaś.
3 2012-03-31 15:46:22 Ostatnio edytowany przez neonka22 (2012-03-31 15:55:49)
Sęk w tym, że powiedziałam mu wszystko..szczerze, ale z racji tego, że to jest świeża znajomość, to mam mieszane uczucia i nie wiem czy w ogóle się w to pakować..
On ciągle powtarza, że to są zwykłe żarciki.
To nie są zwykłe żarciki. Takie teksty mogą świadczyć o dwóch rzeczach:
1. jest zwykłym prymitywkiem
2. ma skłonność do chorobliwej zazdrości
Obie opcje dyskwalifikują go jako kandydata do związku. Skoro znajomość świeża - nie pogłębiaj jej.
Żart śmieszy obie strony.
Inaczej takie zachowanie jest upokarzaniem, wyśmiewaniem, pogardzaniem.
Z kimś, kto w taki sposób Cię traktuje, już na początku znajomości, chcesz myśleć o związku? Tak bardzo nie lubisz siebie?
Macie rację
Nie będę pogłębiać tej znajomości, bo potem będę musiała się spowiadać z każdego kroku... aaaach taka szkoda, bo był tak przystojny!! ;/ ;/
dzięki!!
... aaaach taka szkoda, bo był tak przystojny!! ;/ ;/