Czy uważacie, że trudno być aktorem? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » ŚWIAT FILMU » Czy uważacie, że trudno być aktorem?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 10 ]

1

Temat: Czy uważacie, że trudno być aktorem?

Jak myślicie, ciężko jest byc aktorem, grac, występować publicznie? Pytam ponieważ zaczęłam się zastanawiać nad wzięciem udziału w castingu do filmu czy reklamy, ale nie mam żadnego doświadczenia

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Czy uważacie, że trudno być aktorem?

Ja myślę,że trzeba się z tym urodzic. Niektórzy nie mają żadnej szkoły aktorskiej a potrafią doskonale grac , także w życiu prywatnym (niestety)..

3

Odp: Czy uważacie, że trudno być aktorem?

To czy się z tym urodziłam, to jeszcze nie wiem:) Ale okaże się.

4

Odp: Czy uważacie, że trudno być aktorem?

Ja myślę że i bez specjalnych zdolności można spróbować swojego szczęścia na castingu. Zgadzam się że nie trzeba mieć skończonej szkoły aktorskiej by być dobrym aktorem. Można przyjść też tak po prostu z ulicy i zaistnieć, spójrzcie tylko na youtubie jak radzą sobie uczestnicy castingu do reklamy tp - i Ty możesz zostać twarzą reklamy.

5

Odp: Czy uważacie, że trudno być aktorem?

Ja się zawsze zastanawiam jak się czuje np. mąż aktorki, która namiętnie całuje się na planie z innym aktorem. Jakoś tak chyba nie potrafiłabym mieć do pracy aż takiego dystansu...
Niemniej jednak to ciekawy zawód i liczy się chyba bardziej od szkoły wyrazistość i charakter. Życzę powodzenia w spełnianiu swoich marzeń! smile

6

Odp: Czy uważacie, że trudno być aktorem?