Staż jak szukać ?? porady - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA KARIERY - MOJA KARIERA ZAWODOWA » Staż jak szukać ?? porady

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

Temat: Staż jak szukać ?? porady

Witam Was!
Jestem zarejestrowana od września w UP i chciałabym pójść na staż... w UP bardzo rzadko się zdarza by Oni coś zaproponowali, a więc postanowiłam szukać na własną ręke..nie mam żadnego doświadczenia, nie odbyłam jeszcze stażu ...
Jak zabrać się do tego ?? Chodzić po sklepach, salonach kosmetycznych itp... i pytać się ich czy mnie przyjmą oczywiście przez UP...
Jak mam ich się zapytać co powiedzieć ?? wogóle nie mam pojęcia jak mam się zachowa... co powiedzieć ... mam 20 lat i chce zacząć coś robić ze swoim życiem .. prosze o porady opinie... Jak się do tego zabrać ??

szukałam na forum tego typu wątków ale nie znalazłam odpowiedzi na moje pytanie...

Pozdrawiam..

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Staż jak szukać ?? porady

Witaj! Jeśli chodzi o Twoje pytanie to mogę Ci doradzić. Miałam kilka staży więc jestem w temacie i troszkę wiem. To prawda, że UP zazwyczaj nigdy sam z siebie nie kieruje na jakiś staż, no chyba, że masz tam jakieś znajomości. Najlepiej tak jak piszesz szukać na własną rękę. Nie wiem w jakiej branży starasz się o staż, ale gdy już będziesz wiedziała konkretnie to napisz CV oraz podanie i poprostu idź na miasto, pytaj i zostawiaj. Dobrze by było jeśli to podanie nie będzie uniwersalne (co prawda tak by było łatwiej, ale na miejscach na których szczególnie ci zależy podaj do kogo kierujesz pismo). Wydaje mi się, że wtedy pracodawca czuje się wyróżniony i widzi, że to podanie jest kierowane konkretnie do niego.