pikantne porady penisowe - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » SEKS, SEKSUALNOŚĆ, PSYCHOLOGIA » pikantne porady penisowe

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 21 ]

Temat: pikantne porady penisowe

Otóż, mam do Was kobietki pytanie. Kiedy zaczyna się współżyć z partnerem, jasne jest, że z biegiem czasu poznaje się jego ciało, reakcje, pieszczoty, które dają najwięcej przyjemności, i uczy się go.
ja jestem ze swoim partnerem dość krótko, i narazie jestęsmy nadal na etapie odkrywania siebie. Generalnie jestem nowicjuszką, poniewaz to mój pierwszy poważny łóżkowy kochanek. Kocham go. Chciałabym dać mu jak najwięcej. Nie twierdzę, że nie potrafię dać mu rozkoszy, dłonią, ustami czy całą sobą, czasem trwa to dlużej, czasem bardzo szybko i zależy to od wielu czynników,  jednak chciałabym dawać mu ją na tysiące różnych sposobów. I chciałam zapytać was drogie, bardziej doświadczone kobiety o sposoby pieszczenie penisa.

Czy macie jakieś niezawodne, kreatywne, swoje, odkryte,  sposoby, które każdego Waszego męzczyznę doprowadzały do orgazmu? Mam na myśli " róbótki ręczne" i oralne. Jeśli macie jakiekolwiek proszę piszcie. Jeśli to możliwe, proszę o dokładne opisy działania.
Skoro możemy czerpać wiedzę z czyichś doświaczeń to podzielmy się nimi.

Ja np. ostatnio odkryłam jak intensywną przyjemność sprawia męzczyznie, kiedy się obciągnie skórę w dół, obnaży całego grzyba, jedną ręką trzyma trzon, a drugą koniecznie z duzą ilością żelu " jeździ" zamkniętą dłonią po całej tej główce. Pewnie, ale z wyczuciem nie za mocno.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: pikantne porady penisowe
lady_Kate napisał/a: