Porady makijażowe ;) - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » WIZAŻ - STUDIO MODY I WIZAŻU » Porady makijażowe ;)

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 23 ]

Temat: Porady makijażowe ;)

Może zabrzmi to zabawnie, ale zupełnie nie znam się na makijażu. Tak, mam 22 lata tongue Po prostu moja mama nigdy się nie malowała i nie miałam się od kogo nauczyć, a i też nie czułam potrzeby. Ale chciałabym spróbować, więc pytam: jak się malujecie? Od czego zaczynacie, co jest istotne? Co zrobić, żeby makijaż się nie rozmazał? Czy warto oszczędzać na kosmetykach tego typu, czy niekoniecznie? Jedyne czego czasem używam to mascara, czasem kredka do oczu. Cienie się u mnie w ogóle nie sprawdzają, bo bardzo mi się rozmazują przy każdym mrugnięciu okiem. Co z podkładami? Nakłada się to na krem, czy zamiast kremu?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Porady makijażowe ;)

Ja robię tak:
Najpierw wklepuję krem, czekam troszkę aż się wchłonie. Później nakładam podkład i przelatuje lekko oczy pudrem, robię kreski kredką i maluje oczy tuszem, po czym pudruje trochę twarz. Nie wygląda to w 100% naturalnie ale też nie wygląda jakbym miała mega tapetę. Staram się troszkę podkreślić oczka, bo mam duże xD
A cieni używam ciemnych jeżeli gdzieś wychodzę, a że są Dior'a to nie narzekam na nie, bo się nie rozmazują ani nic takiego:P

3

Odp: Porady makijażowe ;)
kaisa_malene napisał/a:

Od czego zaczynacie, co jest istotne?

Od samego początku to powinno być tak:
- krem,
- korektor,
- fluid,
- cienie, kredka/ eye-liner,
- puder,
- tusz,
- róż do policzków,
- błyszczyk, pomadka

Zależnie od tego, jaki efekt chcesz uzyskać, jaki makijaż, no i jaką masz cerę.

kaisa_malene napisał/a: