Kosztorysant robót sanitarnych.. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 9 ]

Temat: Kosztorysant robót sanitarnych..

Witam wszystkich serdecznie! Mam pytanie odnośnie tego zawodu. Jestem po PG i kierunku IS. Jestem zainteresowana pewną ofertą pracy związaną z wykonywaniem kosztorysów ofertowych. Szczerze mówiąc, nie mam doświadczenia w tej materii tzn. na zajęciach pokazywali nam jak wygląda taki kosztorys, ale tak na dobrą sprawę nie robiłam nigdy sama. Teraz moje pytanie czy kosztorysowanie jest trudne? Czy trzeba mieć jakieś specjalne umiejętności, może doświadczenie, czy jestem w stanie powiedzmy po ok tygodniu zaznajomić się z tym co jest związane z kosztorysowaniem i dać sobie w miarę szybko radę. Jest to dla mnie ważne, bo praca jest bardzo atrakcyjna pod różnymi względami, a ja należę do osób, która jest bardzo ambitna i zarazem pracowita. Wiem, że mam dużo siły do pokonywania trudności ( z autopsji ). Tyle tylko, że zastanawiam się czy to jest wszystko w granicach moich możliwości. Nie chcę się pokazać od złej strony. Chciałabym móc się wykazać i w miarę możliwości zdobyć ich zaufanie i poparcie w mojej pracy. Bardzo mi zależy abyście się wypowiedzieli. Czy jest ktoś może na forum, kto zajmuje się może prywatnie kosztorysowaniem i nie chciałby pogadać o tym fachu ?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Kosztorysant robót sanitarnych..

Ja miałam krótką przygodę z kosztorysowaniem. Z tym, że to były kosztorysy przyłączy wod-kan. Swoją drogą też jestem na IŚ smile
Musisz po kolei wyszczególnić wszystkie roboty łącznie z robotami przygotowującymi. Sporo tego wychodzi.