Witam - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 13 ]

Temat: Witam

Hej,
Mam na imię Lara, mam 19 lat i jestem z Zielonej Góry... jeśli mogę powiedzieć więcej o sobie, to dodam, ze kocham literaturę i kino, jestem autorką pewnej książki, będzie miała swoją premierę we wrześniu... jest to literatura kobieca, więc już teraz ją polecam, ale dość o mnie, mam nadzieję, że spędzę tu miło czas i poznam kogoś ciekawego wink

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Witam

Witamy serdecznie smile Proszę abyś w wolnej chwili zapoznała się z regulaminem.
Życzę miłego pobytu na forum smile

3

Odp: Witam

Mnie zainteresowała ta książka DamoKameliowa, ... i proszę - byś nie reklamując przybliżyła nam tematykę. A czy możesz powiedzieć skąd tak młoda dama miała takie doświadczenie, wiedzę i zapał by napisać książkę >? Jesteś szczególnie uzdolniona >?
Wybacz, że w odpowiedzi na zapowiedź literatury kobiecej, odpowiedział net-facet ... ale ... czyż życie nie płata nam różnych figli ?

4

Odp: Witam

Witaj serdecznie;) Pochwal się co ładnego napisałaś. Ja kocham czytać i chętnie się skuszę na nowy okaz do mojej kolekcji książek;) Pozdrawiam!

5

Odp: Witam

Witaj smile
Ja też jestem ciekawa tą książką tongue
Jeśli tu nie można to wyślij mi na meila jeśli możesz tytuł i autora xD a chętnie kupie i przeczytam big_smile
mój meil w profilu^^

6 Ostatnio edytowany przez DamaKameliowa (2011-07-23 19:52:12)

Odp: Witam

Jak miło, że kogoś zainteresowała moja twórczość wink