Witam wszystkie netkobiety i netfacetów (bo zauważyłem, że tacy też tu są).
Mam do Was pytanie dotyczące związków z policjantami. Czy któraś z Was jest w takim związku? Jak Wam się układa?
Może najpierw co nie co o mnie. Mam na imię Robert. Mam 24 lata. Od 20 roku życia ? funkcjonariusz Policji. Najpierw służyłem w ogniwie patrolowo-interewencyjnym. Poprzez upór i na prawdę ciężką prace trafiłem do pionu kryminalnego Policji. Można powiedzieć, że z policjanta awansowałem na psa, Takiego 100% psa. Oprócz tego jestem zaocznym studentem fizyki na jednym z uniwersytetów. Pochodzę na pierwszy rzut oka z normalnego domu. Ojciec, matka, siostra i ja. Może nigdy nie byliśmy bogaci, nie jeździliśmy co rok na wakacje ale mimo to niczego mi nie brakowało. Niby wszystko było ok. ale to było raczej takie szorstkie wychowywanie. Nie pamiętam, żebym będąc chłopcem pojechał z ojcem na ryby czy w ogóle z rodzicami i siostrą gdzieś za miasto. Rodzice przychodzi z pracy do domu i praktycznie całe dnie siedzieli w 4 ścianach. Dużo czasu spędzałem na podwórku biegajac za piłką jednakże, gdy ojciec kazał być w domu o 20 to byłem puntkualnie o 20. W mojej rodzinie wszystko zawsze było takie na pokaz. W niedziele do kościoła, bo tak wypada. Wyjazd do wujka czy ciotki na imieniny czy na jakąś impreze też takie wymuszone. Wszystko w tej rodzinie jakieś takie sztuczne. Tak naprawdę jedynie z siostrą mam naprawdę dobre kontakty.