Witam! Pisze do panstwa w sprawie jakiejkolwiek porady. Moze zaczne od poczatku. Ja jestem z zawodu muzykiem, wczesniej duzo koncertowalam mam pewna swoja reklame , dlatego niektorzy ludzie lecieli tylko na mnie ze wzgledu na to. Mialam duzo facetow, ale nie potrafilam z nimi byc. Jakies 10 miesiecy temu poznalam przez internet faceta, ktory podobnie jak ja jest instrumentalista, slucha podobnej muzyki jak ja i ma takie same poglady.
Na pocztaku spotkalismy sie. Dzieli nas okolo 100 km. przyjechalam do niego bo cierpial na brak kasy. Spotkalismy sie spedzilismy cudowny dzien. Potem tak w kazdym tygodniu raz sie widywalismy i tak jest nadal. Jednak cos sie zmienilo.
Kiedys to ja traktowalam ten zwiazek jak bez zobowiazan, spotykalam sie z nim, ale ze wzgledu na moja branze tez poznawalam duzo ludzi, tzn. muzykow. On byl zazdrosny ja to mialam gdzies. Potem wspolnie przeszlismy kryzys wybaczyl mi to. Mi zaczelo na nim zalezec.
Bylo ok przez pare miesiecy. jakis miesiac temu cos sie zmienilo. Zaczal mniej ze mna pisac rozmawiac. jednak widujemy sie ciagle raz na tydzien czasem nawet czesciej. Ale po jakims czasie uslyszalam od niego slowa ze on " niewie czy chce byc nadal ze mna. ze jest rozbity itd. " ja to bardzo przezylam. Okazalo sie ze oklamywal mnie przez ponad te 9 meisiecy( imprezowal, kiedy mimowil ze idzie spac, pil z kolegami) nic o nim nie wiedzialam byl calkiem kims innym. Dla mnie to byl szok, ale mu postanowilam przebaczyc ze wzgledu na moje poczatkowe zachowanie z tymi imprezami moimi itd.
Wczoraj znowu spedzilismy wspaniale dzien, jednak juz dzisiaj zadzownilam do niego a tu slysze ze fajnie by bylo jakbysmy pisali tak z tydz tylko smsmy bo on bardziej wtedy teskni, smutno mi sie bardzo zrobilo, bo ja aktywuje pakiety.Wydzwaniam do niego. a on napisze sms-a i jeszcze ma czelosc takie rzeczy mi mowic.