Lublin i Lublinianki - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » NASZA SPOŁECZNOŚĆ » Lublin i Lublinianki

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 50 ]

1

Temat: Lublin i Lublinianki

No więc przyznać się kto z Lublina smile? Tak czasem warto by było poplotkować o tym co się tam dzieje w naszym mieście smile

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Lublin i Lublinianki

Studiuję w Lublinie, to się liczy? tongue

3

To jesteśmy już trzy smile

4

Przepraszam...

Ja chciałabym się dołączyć do klubiku:)
Wiem, że mieszkanką w pełni jeszcze Lublina nie jestem, ale jak na razie studiuje tutaj smile

5

hej:)
23 letnia Lublinianka-studentka.
Zyje to forum jeszcze? smile

6

zyje? lublinianka

7

posty tutaj pgraniczają sie do zameldowania faktu, że jestem z Lublina czy jest szansa, że cos pozytywnego z tego wyniknie?:)

8

Nowy program "Ugotowani" w TVN - poszukiwani uczestnicy w Lublinie

Jeśli jesteś osobą spontaniczną, nietuzinkową, z niesamowitą pasją, a do tego świetnie odnajdujesz się w kuchni i uwielbiasz gościć u siebie znajomych, to z pewnością powinieneś zgłosić się do nowego programu telewizji TVN!

Podstawę programu stanowi rywalizacja między czterema osobami. Nie musisz być kulinarnym mistrzem, ale pomysłowość i kreatywność w gotowaniu będzie na pewno atutem. Osoby zainteresowane proszę o kontakt: d.bogolembski(at)tvn.pl.

W treści maila należy podać:

- imię i nazwisko

9 Ostatnio edytowany przez judka1301 (2010-12-03 18:47:01)

Ja od 2,5 roku mieszkam w okolicach Lublina.
Pozdrawiam wszystkich.

10

I ja też Lublinianka smile Kurrcze, jednak kilka nas jest, a już myślałam że jestem jedyną Netkobietką z naszego 'pięknego' miasta ;]
Pozdrawiam dziewczyny!!