Problem ze znalezieniem dziewczyny - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Problem ze znalezieniem dziewczyny

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 9 ]

1

Temat: Problem ze znalezieniem dziewczyny

Mam 17 lat(za 2 miesiące już 18) i jestem uczniem II klasy liceum. Tak jak napisałem w temacie mam ogromny problem ze znalezieniem dziewczyny. Proszę was wszystkie/wszystkich o pomoc. Może zacznę od tego, że właściwie nigdy nie miałem dziewczyny, a nawet nie całowałem się z żadną. Przyznam, że jestem trochę nieśmiały, ale nie mam ogromnych problemów z rozmową z dziewczynami( chociaż nie odważyłbym się zagadać do zupełnie obcej dziewczyny). Nie jestem wcale okropnie brzydki. Nie jestem niski (mam 185 cm), nie jestem gruby ani przesadnie chudy (ważę 70 kg), mam normalną sylwetkę (kiedyś miałem można powiedzieć nawet niezłą,, rzeźbę ", ponieważ chodziłem regularnie przez 2 lata na siłownię, ale niestety niewiele mi z tego zostało, bo w liceum nie mam czasu ćwiczyć - nauka jest ważniejsza). Niestety jestem rudy, nie będę tego ukrywał. Czy to naprawdę tak bardzo przeszkadza dziewczynom? Wrócę jeszcze do tego problemu. Jestem inteligentny (jestem jednym z najlepszych uczniów w klasie) i kulturalny. Dbam o higienę, używam dezodorantów, nie capi mi z japy. Nie palę. Ubieram się normalnie (T-shirty, bluzy, koszule, nie noszę tylko jeansów, bo bardzo ich nie lubię - prawie zawsze chodzę w bojówkach, ale nie takich w moro tylko normalnych). Od jakiegoś roku mam brodę, oczywiście zawsze elegancko przyciętą. Nie mam problemów z trądzikiem. Uczę się gry na gitarze. Wyróżniam się wśród znajomych na szczęście nie tylko kolorem włosów, ale