Hej dziewczyny jestem całkiem zielona w temacie Potrzebuje zaświadczenia , wiem że nie trzeba osobiście jechać do sądu wojewódzkiego a chyba można załatwić to przez pocztę ??? jeżeli wyślę do krk wniosek o wydanie zaświadczenia listem poleconym i dołącze potwierdzenie dokonania przelewu to oni odeślą mi to zaświadczenie również pocztą ? Czy to wystarczy ?
No i pytanie nr 2 czy jak pójdę na pocztę z gotowym tzw różowym drukiem przelewu już wypełnionym to oni mi ten druk podstęplują i on będzie dla mnie czy oni go zabierają ? Wiem że pytanie może okazać sie banalne ale naprawdę nie mam styczności z pocztą i naprawdę nie wiem ...
Wchodzisz... http://www.rejestryonline.pl/krk/ i masz.
A ile trzeba czekać na takie zaświadczenie? Też potrzebuje
Moje panie najszybciej jest pojechać do sądu złożyć papier zapłacić (ile nie wiem kiedyś 50 pln) i po 7 dniach odbieracie je z sądu.Musiałem mieć taki papier ja zaczynałem franczyzę:) Stąd wiem.
Moje panie najszybciej jest pojechać do sądu złożyć papier zapłacić (ile nie wiem kiedyś 50 pln) i po 7 dniach odbieracie je z sądu.Musiałem mieć taki papier ja zaczynałem franczyzę:) Stąd wiem.
Nieaktualne.
Na dzień dzisiejszy:
udajesz się do sądu, wypełniasz formularz, kupujesz znaczki za 30 zł, naklejasz na wypełniony formularz, zanosisz do miłej/niemiłej pani/pana, ona/on sprawdza rejestr. Od ręki otrzymujesz zaświadczenie lub
on line - link powyżej
Już kilka lat temu, kiedy potrzebowałam zaświadczenie o niekaralności do pracy, dostałam je w sądzie od razu, na miejscu. Łącznie z wypisaniem wniosku i dokonaniem opłaty całość trwała jakieś pół godziny.
Edit: Specjalnie sprawdziłam na kopii, było to w 2007 roku .
7 2015-07-25 00:22:21 Ostatnio edytowany przez słodko-kwaśny (2015-07-25 00:25:32)
Ja robiłem to w 2 mieście pl pod względem zamieszkania w 2001 roku takie były wtedy przepisy.
Ale lata mijają wiec może i od razu nie wiem na pewno ale mam je:)