Witajcie,
czytam to forum od dluzszego czasu anonimowo, dzis i ja postanowilam opisac moja obecna sytuacje i poznac swiatopglad innych osob, na ten temat ktory nurtuje mnie od lat...
zaczne od tego iz wywodze sie z rodziny (tak ja ja oceniam z zasadami) moj tata byl wojskowym czlowiekiem z zasadami i znajacym slowo honor i szacunek do samego siebie, mama jest lekarzem. Ja rowniez jestem po studiach wyzszych.
moi rodzice cale zycie uczyli nas ze honor to cos czego nie da sie kupic za pieniadze, albo sie go ma albo nie i nie chodzi tutaj o unoszenie sie honorem tylko o to ze jesli dajesz komus slowo honoru to przyslowiowy umarl w butach, slowa nalezy dotrzymac, tak samo jak z szacunkiem do samego siebie, jesli nie szanuje Cie osoba jakas tam nawet bliska twemu sercu to nie znaczy , ze ty masz przestac szanowac sam siebie i sie na to godzic, z biegiem czasu i roznych doswiadczen zyciowych uwazam, ze poniekad skrzywdzona nieco jestem tym, gdyz ciezko w tych czasach skurwy***** znalezc slownych ludzi z zasadami, a z biegiem czasu moje odczucia i doswiadzenia tylko utwierdzaja mnie w przekonaniu ze ludzie zawodza i to Ci ktorzy sa najblizej naszej duszy
a teraz do rzeczy.
Jakis juz czas temu bylam mezatka, mam z tego zwiazku corke, bylam z tym mezczyzna od 15 roku zycia zawsze bylismy sobie oddani nigdy w gre nie wchodzily osoby 3cie, niestety los tak chcial , ze moj maz zginal w wypadku samochodowym jak nasze corka miala 6tygodni, nie bylo czasu przy tak malym dziecku na zalobe, ja wtedy bylam w trakcie studiow, zostalam sama z domem , dzieckiem , uczelnia, finansami , z pomoca rodziny udalo sie wychowac dziecko , skonczyc studia i jakos wyjsc emocjonalnie na prosta, po tym zdarzeniu bylam bardzo dlugo sama, nie chcialam zeby moje dziecko mialo milion wujkow, chcialam zeby dorosla i zeby zaden "pan" sie nad nia nie znecal, poza tym wiedzialam dokladnie iz ona nie zna swojego taty i jesli ktos sie pojawi dziecko uzna go za ojca, bynajmnie tak male.