rozstania nadszedł czas...studenckie rozterki - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » ROZSTANIE, FLIRT, ZDRADA, ROZWÓD » rozstania nadszedł czas...studenckie rozterki

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 17 ]

1 Ostatnio edytowany przez prosound (2015-02-17 15:46:17)

Temat: rozstania nadszedł czas...studenckie rozterki

Cześć, post ten bardziej traktuję jako oczyszczający moją psychę list po tym co się stało, ale chciałbym również znać Waszą opinię smile

Jestem studentem politechniki (23l), na trzecim roku przeprowadziłem się do nowego mieszkania gdzie czekał na mnie wolny pokój, moja przyszła/była dziewczyna, no i jeszcze jedna pracująca dziewczyna, która wyprowadziła się po pół roku. Wiadomo, na początku było wspólne oglądanie telewizji, wieczorne rozmowy, winko -  z czasem dowiedziałem się, że Ewelina(20) chodziła do psychologa bo w przeszłości cierpiała na niską samoocenę związaną z atopowym zapaleniem skóry. Jednym z jej wyimaginowanych problemów było czerwienienie się na twarzy, czego ja osobiście przez półtora roku WOGÓLE nie zauważyłem i zawsze próbowałem wcielać się w rolę miniterapeuty z tego powodu i podwyższać jej samoocenę. Była i jest piękną kobietą, co często jej uświadamiałem.

Do dzisiaj dziękuje mi jaki wtedy byłem spokojny i trosliwy o nią, wysłuchiwałem każdej historii, mówiła ze uczyłem jej życia na nowo. Sytuacja zaczęła się rozwijać, staliśmy się parą (ja miałem jeden nieudany zawód miłosny w liceum, dla niej byłem pierwszym chłopakiem). W wakacje wspólne wyjazdy nad morze, wycieczki rowerowe, żyć nie umierać, imprezy, imprezy rodzinne.