pomysł na pracę licecjacką - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STUDIA, SESJA I ŻYCIE STUDENCKIE » pomysł na pracę licecjacką

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

Temat: pomysł na pracę licecjacką

Studiuję filologię francuską, chciałabym zacząć pisać pracę licencjacką. Mój temat jest związany ze slangiem nastolatków. Czy ktoś z was ma pomysły, co można zawrzeć w takiej pracy (chodzi mi o część teoretyczną)? Niestety moja promotorka w ogóle nie pomaga i nawet nie wiem, jak to ma wyglądać od strony technicznej. Czy w części teoretycznej mogę wyjaśnić terminy związane z powstawaniem slangu, np. neologizmy, sam termin slangu, wszystkie pojęcia językoznawcze z tym związane? Byłabym wdzięczna, gdyby ktoś mi pomógł.

Pozdrawiam

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: pomysł na pracę licecjacką

Myślę, że możesz wyjaśnić podstawowe pojęcia chociażby po to, by było wiadomo, w jakim znaczeniu będziesz ich używała.

Oprócz tego dobrze by było, byś zaznaczyła, na jakich aspektach slangu się skupisz i z jakich materiałów źródłowych zamierzasz korzystać. Nie chodzi wyłącznie o bibliografię, ale przede wszystkim o tekst, z pomocą którego dokonasz analizy. Warto uzasadnić wybór.

Temat masz mniej więcej określony, czy po prostu wiesz, że chciałabyś pisać o slangu?

3

Jeśli posługujesz się specyficznym słownictwem, to w każdej pracy naukowej wskazane jest stworzenie takiego słowniczka. Jeśli zaś masz problem z materiałami i opracowaniami naukowymi zajrzyj np. na pledu, ja do szwedzkiego akurat tam znalazłam swego czasu. No i musisz też wybrać właśnie określony materiał, który będziesz analizować.

4