czy przyczyną może być zbyt krótki penis chłopaka? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » SEKS, SEKSUALNOŚĆ, PSYCHOLOGIA » czy przyczyną może być zbyt krótki penis chłopaka?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 13 ]

1 Ostatnio edytowany przez aganowak (2014-08-26 18:23:19)

Temat: czy przyczyną może być zbyt krótki penis chłopaka?

Witam. Moje pytanie może być uznane za infantylne ale cóż potrzebne subiektywnej oceny. Mam 21lat mój chłopak 23. Jesteśmy ze sobą ponad rok ale dopiero teraz zaczęliśmy uprawiać seks. To jest mój pierwszy chłopak i nigdy nie uprawiałam seksu, tak samo chłopak był prawiczkiem. Nie mam doświadczenia w seksie. "Problem" jest taki że jego penis ma 14cm... Dla mnie nie robi to żadnej różnicy, kocham go. Jednak ten seks nie sprawia mi żadnej przyjemności, wręcz to boli. Próbuje wciskać mi go na siłę. Bardzo lubie natomiast kiedy wkłada mi palca.
czy to ma związek z tym że oboje jeszcze musimy poczekać z seksem, czy przyczyną może być jego zbyt krótki penis? kocham go bardzo i nie jestem w stanie odejść i zrobić mu takiego świństwa tylko z powodu że ma mniej cm. Może ktoś z Was miał podobny problem?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: czy przyczyną może być zbyt krótki penis chłopaka?

Przyczyną jest zapewne brak odpowiedniego przygotowania Ciebie. Chłopaka stosuje jakiekolwiek pieszczoty, zanim przechodzi do penetracji? Może przyczyną bólu jest sucha pochwa?

3

Odp: czy przyczyną może być zbyt krótki penis chłopaka?

na pewno przyczyna nie będzie 14 cm członek.. jak sama napisałas dopiero zaczeliście.. poznajecie swoje ciała.. uczycie sie.. brak wam doświadczenia... z biegiem czasu bedzie tylko lepiej..

4