Czy to jest dalej miłość? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » TRUDNA MIŁOŚĆ, ZAZDROŚĆ, NAŁOGI » Czy to jest dalej miłość?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 9 ]

1

Temat: Czy to jest dalej miłość?

Witam. Mam 20 lat a moja druga połówka ma 19. Jesteśmy razem już ponad 3 lata. Przez ten czas bywało różnie. Raz dobrze raz gorzej, jak to w związku. Może z dwa razy mieliśmy siebie dość i doszliśmy do wniosku że chcemy przerwy, ale zawsze wracaliśmy. I teraz od pewnego czasu jest coś źle. Ja jestem studentem i studiuję przez tydzień a na weekend wracam do swojego rodzinnego miasta gdzie mieszka moja Miła. Ona natomiast teraz napisała maturę i ma wakacje. Jak jesteśmy razem wszystko jest okej. Chociaż chce żeby okazywała mi więcej uczuć, ale niestety wychowała się w takiej rodzinie że ciężko tam było z okazywanie uczuć. Teraz moja Dziewczyna wyjechała do miasta nadmorskiego na wakacje. Pojechała we wtorek i wraca jutro. Zawsze odzywała się codziennie i gadaliśmy a teraz jak wyjechała dwa dni się nie odzywała dopiero odezwała się we czwartek wieczorem ale nie mogłem odebrać i za 10 min napisałem sms-a że śmiało możesz dzwonić i już nie oddzwoniła. To było około 22. Na drugi dzień zadzwoniła i powiedziała że dopiero wstała. Nie było by nic dziwnego gdyby to nie była godzina 11.30. Nie chce mi się wierzyć, że tak długo spała, ale cały czas utwierdzała mnie, że tak jest. Rozmawialiśmy dosłownie 10 min i powiedziała, że zaraz oddzwoni za 5 min. Niestety oddzwoniła za 3 godziny. Mówię do niej co się dzieje. Czemu się nie odzywasz i czemu nie chcesz mieć ze mną kontaktu? Ona mówi że chce odpocząć ode mnie i że jej nie daje. Martwiłem się że się nie odzywa