Mobbing? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 8 ]

1

Temat: Mobbing?

Witam wszystkich,

Pracuję w firmie od pół roku - jest to moja druga praca na stanowisku helpdesk it (pozdrawiam kobiety informatyków wink Firma nie jest duża, więc dział it to tylko ja (helpdesk) i mój szef (administrowanie systemami, projektami itd)
Na początku było ok, jednak od jakiegoś czasu mój szef zaczął się dziwnie zachowywać.
Z jednej strony ciągle dokłada mi nowe obowiązki z zakresu administracji systemów (chociaż stanowisko mam helpdesk i pensję bynajmniej nie jak administrator). Twierdzi, że powinnam być zachwycona, bo mogę się rozwijać i że każda z 400 osób, które składały papiery na moje stanowisko dałaby sobie rękę obciąć za takie możliwości (nie wiem, czy to ma być groźba, że łatwo mnie zastąpić?). Cóż, ja się czuję po prostu wykorzystywana do dodatkowej pracy, za którą nikt mi nie płaci. Nie wiem już, czy słusznie, czy to ze mną jest coś nie tak? Owszem, przy pracy helpdesk jest trochę wolnego czasu, kiedy nie ma zgłoszeń, ale wolę go wykorzystać na rozwój we własnym zakresie, niż wykonywać dodatkowe zadania dla firmy.