Co zrobić? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 4 ]

1 Ostatnio edytowany przez pablooo (2014-02-09 12:28:46)

Temat: Co zrobić?

Cześć
Na wstępie powiem, że nie mam żadnego doświadczenia w związkach z dziewczynami. Kilka miesięcy temu poznałem całkiem fajną osóbkę. Z wyglądu nie jest brzydka, dobrze się przy niej czuję, no i jej charakter mi się podoba. Problem leży w tym, że ja w sumie chciałbym z nią być (ona ze mną chyba też), ale wyczuwam jakąś niepewność z mojej strony. Nie chcę, żeby ktoś podejmował za mnie decyzję, czy coś w tym stylu. Chcę po prostu porady kogoś bardziej doświadczonego. Może owa niepewność bierze się z mojego trudnego charakteru (jestem trochę niezdecydowanym idealistą tongue), a może z tego, że nie widujemy się dosyć często. Co radzicie? Zaryzykować i spróbować z nią być, czy może najpierw częściej się spotykać i wtedy zobaczyć, czy jeszcze coś innego? Co o tym sądzicie?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Co zrobić?

Przeważnie bywa tak,ze zwiazki zaczyna się od spotykania,poznawania się.Jak sie blizej pozna,to wtedy sie czuje,wie,czy chce sie byc razem ,czy nie.
A Ty chciales od razu zaproponować jej,zebyscie byli parą ?
Ile masz lat ? Nie zamierzalam byc zlosliwa,z gory przepraszam,ale wyrosles juz z wieku przedszkolnego ?
Podejdż do niej,zaproponuj spacer,a jak sie krepujesz,znajdz jakis pretekst na spotkanie.
Powodzenia.

3

Odp: Co zrobić?

Ja myśle że warto spróbować. Jeżeli Ci się podoba to powiedz jej to.