Witam ze słonecznego Krakowa! - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » POZNAJMY SIĘ ... » Witam ze słonecznego Krakowa!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 10 ]

Temat: Witam ze słonecznego Krakowa!

Część, Chciałam się przywitać. Mam na imię Dorota. Z zawodu jestem biologiem, biomasażystą i dietetykiem. Kocham decoupage, scrapbooking i aromaterapię:)

Zobacz podobne tematy :
Odp: Witam ze słonecznego Krakowa!
anadora_123 napisał/a:

Część, Chciałam się przywitać. Mam na imię Dorota. Z zawodu jestem biologiem, biomasażystą i dietetykiem. Kocham decoupage, scrapbooking i aromaterapię:)

Biolog serdecznie wita biologa!

3

Z sąsiedzkim przywitaniem spieszy chemik smile

Mam na imię Anka, jak już napisałam z wykształcenia jestem chemikiem, mieszkam w Krakowie i chętnie pogadam, nie tylko na chemiczne tematy big_smile

4 Ostatnio edytowany przez Bubuś (2014-02-08 21:30:46)

Witam, ja co prawda jestem ogrodnikiem ale i tak  zapraszam do kafejki Krakowianek wink http://www.netkobiety.pl/t7834.html

Anneczka_M_XY napisał/a:

Z sąsiedzkim przywitaniem spieszy chemik smile

Mam na imię Anka, jak już napisałam z wykształcenia jestem chemikiem, mieszkam w Krakowie i chętnie pogadam, nie tylko na chemiczne tematy big_smile

Witaj Anko! Mój Dziadek, był chemikiem, Tato także. Mama też skończyła chemię. Tak więc mogę o sobie powiedzieć, iż pochodzę z chemicznej rodziny.

6

Wielbiciel Lidiji Bacic napisał/a:

Witaj Anko! Mój Dziadek, był chemikiem, Tato także. Mama też skończyła chemię. Tak więc mogę o sobie powiedzieć, iż pochodzę z chemicznej rodziny.

Witaj potomku chemików smile