Potencjalna chrzestna matka - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » RELIGIA - DUCHOWE POSZUKIWANIA » Potencjalna chrzestna matka

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 24 ]

Temat: Potencjalna chrzestna matka

Moja kuzynka urodziła dziecko. Doszły mnie słuchy, że mam zostać chrzestną matką. W sumie to nic pewnego jeszcze, ale już mnie zastanawia pewna kwestia. Otóż jestem jeszcze studentką, mieszkam z chłopakiem bo studiujemy w jednym mieście i tak będzie jeszcze przynajmniej pół roku. Inne osoby z naszej rodziny, które mogłyby zostać chrzestnymi również są w związkach nieformalnych, chociaż już na innym "poziomie"-są samodzielni, ustatkowani. A ja w większości na utrzymaniu rodziców.

Czy w takim razie nie będzie problemu z tym, abym tą chrzestną była? Przecież nie otrzymam rozgrzeszenia. A nie mam zamiaru kłamać, aby tylko to rozgrzeszenie otrzymać. Mogę nie przyjmować komunii świętej? Rodzice dziecka też ślubu nie mają, więc szykuje się ciekawa ekipa smile Może dziś już to nie jest żaden ewenement - nie wiem, nie jestem w temacie.

Spotkaliście się z podobną sytuacją? Co doradzacie?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Potencjalna chrzestna matka

To zależy od księdza.
W moim przypadku dwa razy odmowiono
raz ksiądz mi nie pozwolił byc chrzestną bo żyje bez ślubu i rodzice dziecka również
drugim razem sama chrzcilam dziecko ale tej ktora miala byc chrzestną ksiądz z powodu życia w nieformalnym związku tez odmówił
jesli Ci ksiądz da pozwolenie pewnie bedziesz musiala zaswiadczenie przyniesc ze u spowiedzi byłas,jednak do komuni nie musisz isc to juz twoja sprawa

3