Co sądzić o tym związku? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Co sądzić o tym związku?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 14 ]

Temat: Co sądzić o tym związku?

Cześć Netkobietki;) postanowiłam tutaj podzielić się z moimi problemami, oczekuję od Was jakichś porad;)
Sprawa ma się następująco: jestem w związku z M. 6 lat. Ja mam 23 lata, on 24. Ja studiuję, on pracuje. Od jakiegoś czasu czuję, że między nami jest coś nie tak, nie ma takiej 'chemii' jak była wcześniej. Dużym problemem dla mnie jest fakt, że do tej pory poznałam przypadkiem tylko jego tatę, żadnych znajomych, nie spotykamy się też u niego. Opowiada o swojej rodzinie a mnie to tylko irytuje. Wielokrotnie mówiłam, że mnie to denerwuje, że nie czuję się pewnie etc ale czuję, że odbija się to od niego jak od ściany. W 4 rocznicę poruszyłam kwestię wspólnego życia, zaręczyn, ślubu itp. Podszedł do tego entuzjastycznie, zapewniając że wszystko się spełni. I tak do tego czasu ani pierścionka, ani żadnego postępu. Nie to że mam jakieś specjalne parcie na zaręczyny, ślub, ogółem nawet uważam że to do szczęścia mi niepotrzebne, problemem jest jednak to że obiecywał dosłownie kiedy ma to nastąpić, ja napalona już się cieszyłam a tu nic, i tak już parę razy, mówi o tym ale kompletnie nic nie robi w tym kierunku. Złości mnie to bo bym wolała żeby w ogóle nic nie mówił, a nie że ja wiem że ma schowany pierścionek a czeka bóg wie na co. Nie mam pojęcia czym jest to spowodowane, czuję się totalnie odepchnięta i nie traktowana poważnie. Jestem o to wszystko zła, przez to chyba się wszystko powoli psuje, on przyjął chyba postawę "mam co chciałem i nie muszę się stara